صادرات عمده کنسانتره آهن پر عیار

صنایع مربوط به استخراج و تولید سنگ آهن دارای فرآورده گوناگونی هستند که یکی از انواع آن ها به صورت کنسانتره آهن در بازار ها دیده می شوند.

کنسانتره آهن پر عیار نه تنها در ایران بلکه در کشور های حوزه اروپایی و حوزه خلیج فارس نیز بسیار پر مصرف بوده و به این ترتیب صادرات میلگرد اصفهان 16 و کنسانتره آهن به صورت عمده بسیار پر سود بوده است به طوری که سبب پر رونق شدن اقتصاد کشور شده است.

صادرات عمده کنسانتره آهن پر عیار

5 ویژگی کنسانتره آهن پر عیار

5 ویژگی کنسانتره آهن پر عیار

سنگ آهن هایی که از معادن استخراج می شوند، دارای نا خالصی است که سبب می شود نتوان به طور مستقیم از آن در صنایعی نظیر میلگرد اصفهان 18 و فولاد سازی استفاده کرد.

یکی از راه های استفاده از آن، تبدیل کردن پودر های باطله به کنسانتره آهن پر عیار است.

یکی از ویژگی های این نوع کنسانتره، ذرات ریز آن است که کاملا پودر شده و آماده استفاده برای ساخت گنداله و سپس فولاد است.

این نوع پودر ها، به دلیل اینکه ریز شده اند، سبب افزایش سطح تماس در آن ها شده و به این ترتیب به راحتی جذب منابع مغناطیسی مانند آهن ربا می شوند و از طرفی با کنار هم قرار گرفتن می توانند این جاذبه را برای مدتی نگه دارند، به همین دلیل در صورت پخش شدن به راحتی می توان به وسیله آهن ربا ها آن را جمع آوری کرد.

با اینکه ریز هستند، اما باز هم چون ذرات فلزی به شمار می آیند، دارای استحکام خاصی بوده و کنار هم قرار گرفتن آن ها سبب سختی فولاد می گردد.

این نوع کنسانتره همچنین به رنگ مشکی بوده و اثری از وجود لکه های سفید و قهوه ای در آن که نشان دهنده نا خالصی آن باشد، نیست.

آخرین و مهم ترین ویژگی این محصولات فلزی، عدم اکسید شدن و یا ترکیب با اکسیژن و رطوبت است که باعث می شود زنگ نزنند و سالم بمانند.

کنسانتره آهن پر عیار را از کجا بخریم؟

کنسانتره آهن پر عیار را از کجا بخریم؟

با توجه به کاربردی که این محصولات دارد و از طرفی یکی از راه های بازیافت و وارد کردن آهن های باطله به چرخه تولید است، بسیار مورد توجه واقع شده و به این ترتیب تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد.

در صورتی که بتوان آن را از عرضه کننده به شکل مستقیم تهیه کرد، به دلیل نبود واسطه های مختلف،  قیمت آن بسیار مناسب تر شده و سبب رضایت خریداران خواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید کنسانتره آهن پر عیار مرغوب، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما