صادرات عمده سنگ هماتیت برای عراق

سنگ هماتیت برای عراق بسیار به فروش می رسد. صادرات عمده سنگ هماتیت برای عراق در سال های اخیر گسترش یافته است. ایران معادن سنگی بسیار گسترده و وسیعی را شامل می شود. مرکز صادرات این محصولات همه روزه به ارائه ی بهترین مدل های این اقلام می پردازد. حال می خواهیم بیش تر به معرفی این محصولات بپردازیم و آن ها را شرح دهیم. این سنگ ها را به نام سنگ حدید نیز می شناسند.

صادرات عمده سنگ هماتیت برای عراق

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ هماتیت

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ هماتیت مختصری درباره فرآیند تولید سنگ هماتیت برای افزایش دانش عمومی شما بسیار کاربرد خواهد داشت. هماتیت در واقع شکلی از اکسید آهن است و به صورت بلوری برداشت می شود. برداشت این سنگ و تولید آن بسیار در معادن سنگ ایرانی صورت می گیرد. آن ها را پس از استخراج از معادن برش زده و آماده سازی می کنند.

از این سنگ ها استفاده های بسیاری نیز در صنایع مختلف به عمل می آید. آن ها را در ساخت و تهیه ی بسیاری از جواهرات و زیور آلات بدلی به کار می برند. شکل پذیری این سنگ ها بسیار ساده صورت می گیرد و به همین سبب نیز استفاده از آن برای ساخت زیور آلات مزین به سنگ رایج و گسترده می باشد.

وقتی آن را استخراج کرده و برش می زنند، به جلا دادن آن نیز می پردازند. وقتی سنگ های هماتیت جلا داده می شوند، همچون سنگ نقره ی جلا داده شده می شوند و نمایی به همان زیبایی دارند. در ساخت و تهیه ی بسیاری از دستبند های زنانه و مردانه از آن ها استفاده می کنند.

پخش بدون واسطه سنگ هماتیت

پخش بدون واسطه سنگ هماتیت تولید سنگ هماتیت به سبب خواص درمانی ای که در طب سنتی برای آن آمده است نیز در جریان می باشد. پخش بدون واسطه سنگ هماتیت گسترش یافته است. مرکز پخش سنگ هماتیت آن ها را در میزان بالایی از معادن مربوطه استخراج کرده و به فروش می رساند.

رنگ های این سنگ های مختلف می باشد. سنگ حدید را در سال ها اخیر در صنایع تولید محصولات ضد زنگ نیز به کار می برند. برای ساخت و تهیه ی بسیاری از لوازم تزیینی نیز به کار می روند. در ساختار این سنگ ها مواد معدنی بسیاری قرار دارد.

قیمت این سنگ ها در بر گیرنده ی نوساناتی بوده است که در فروش آن نیز تاثیر گذار بوده است. این قیمت ها بر اساس قیمت ارز و دلار و سایر اقلام ارزشی در کشور ها، تعیین می شوند و بازار ها را در بر می گیرند. پخش و فروش بدون واسطه ی آن ها به صورت مستقیم از کارخانه ی تولیدی قیمت آن را کم تر می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما