صادرات انواع سنگ آهن همات

یکی از انواع مختلف سنگ آهن موجود در کشور که خصوصیات و ویژگی های خاصی نسبت به انواع سنگ های دیگر دارد سنگ همات یا هماتیت می باشد؛ این سنگ بیشترین کاربرد را در صنعت سیمان دارد و به همین دلیل از سنگ های بسیار پر مصرف می باشد.

صادرات انواع سنگ آهن هماتیت توسط صادر کننده این محصول انجام می ‌شود و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند با صادرات سنگ و فروش آن با ارزهای خارجی سود مناسبی از این تجارت در حداقل زمان ممکن به دست آورند.

صادرات انواع سنگ آهن همات

خصوصیات قابل توجه سنگ آهن ریزدانه

خصوصیات قابل توجه سنگ آهن ریزدانه سنگ آهن استخراج شده از معدن آسیاب شده و قبل از هر چیز به دو دسته سنگ آهن ریزدانه و درشت دانه تقسیم‌بندی می شود؛ این نوع سنگ ها معمولا دارای عیار حدود 60% است و از خصوصیات قابل توجه آن می ‌تواند به طور خلاصه موارد زیر را برشمرد :

این سنگ دارای ابعاد ۰ تا ۱۰ میلی متر می باشد بنابراین از سنگ های ریز یا fine محسوب می شود.

ریز بودن این باعث می شود که در مرحله بعدی یعنی احیا، اکسیژن موجود در آن راحت تر تخلیه شده و به این ترتیب در مدت زمان کمتری به آهن اسفنجی تبدیل می گردد.

انرژی مورد نیاز برای کوره های ذوب در مورد این آهن کمتر می باشد زیرا به علت داشتن سطح تماس بیشتر و قطر کمتر کمتر تحت تاثیر حرارت قرار می گیرد و ذوب می شود.

هر نوع ناخالصی موجود در آنها طی چند مرحله اول به راحتی از آن خارج می شوند و بنابراین محصول نهایی که شکل و اندازه ریز دارد از درجه خلوص بالایی از نظر آهن برخوردار است.

راه های خرید سنگ آهن همات

راه های خرید سنگ آهن همات برای خرید سنگ آهن هماتیت راه های متعددی وجود دارد که باعث می ‌شوند خریدار به محصول مورد نیاز خود برسد؛ از راه‌های خرید این محصول می توان به ارتباط مستقیم با فروشنده آن اشاره کرد که در آن بین دو طرف واسطه ای وجود نخواهد داشت و این سنگ با نرخ بسیار مناسب تر از بازار و واسطه ها به دست خریدار خواهد رسید.

از راه های برقراری ارتباط و خرید این محصول می ‌توان به همین وب سایت اشاره کرده که یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش این محصول می باشد؛ در این روش خریدار به سایت مراجعه کرده و مشخصات دقیق این محصول را مشاهده می ‌کند و بر اساس نیاز خود ثبت سفارش آن را در قسمت فروش سایت انجام می دهد.

همچنین می ‌توان از شبکه‌های اجتماعی فروشنده محصول نیز استفاده کرده و با ارتباط آنلاین با آن استعلام قیمت و در صورت تمایل ثبت سفارش را انجام داد؛ خرید تلفنی راه خرید بعدی است که باعث می شود خریدار با فروشنده بیشتر آشنا شده و خرید خود را انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما