شرکت پخش کنسانتره آهن زنجان

از محصولات ثانویه به دست آمده از سنگ آهن تحت عنوان کنسانتره برای پر عیار سازی سنگ آهن سنگان استفاده می شود. این محصول یکی از مواد اولیه مورد نیاز برای کارخانه های ذوب آهن و صنایع فولاد است و با افزایش تولید کارخانه های مربوطه نیاز به این کنسانتره نیز افزایش می ‌یابد.
شرکت پخش کنسانتره آهن زنجان اقدام به ارائه این فرآورده جانبی به دست آمده از سنگ آهن نموده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این شرکت نسبت به استعلام قیمت و در نهایت سفارش آن اقدام کنند.

شرکت پخش کنسانتره آهن زنجان

خصوصیات مختلف کنسانتره آهن زنجان

خصوصیات مختلف کنسانتره آهن زنجان کنسانتره آهن محصولی با شکل ظاهری پودری است که از سنگ آهن قرمز استخراج شده از معادن به دست می آید. این پودر رنگی کاملا سیاه دارد و یکی از مواد اولیه بسیار ضروری برای صنایع ذوب آهن است همچنین برای تولید گندله آهن و آهن اسفنجی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول به دلیل این که در همان مراحل اولیه توسط محلول‌های شیمیایی سایر عناصر دیگر از آن حذف شده اند فاقد مواد مضر و زائد است و همین مسئله باعث شده است که در هزینه ها و زمان تولید آهن در کارخانجات مربوطه صرفه‌جویی شود.

از جمله خصوصیات کنسانتره آهن می ‌توان به عیار آن اشاره کرد که معمولاً بین ۶۷ تا ۶۹ درصد می باشد و به روش احیای مستقیم در مجتمع های فولاد سازی برای تولید محصولات فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. دانه بندی ریز ویژه این محصول باعث شده است که به حرارت کمی جهت ذوب شدن نیاز داشته باشد و مخلوط کردن آن با سایر ترکیبات از قبیل قراضه های آهنی باعث می ‌شود که دمای ذوب کوره پایین بیاید.

فروش انواع کنسانتره آهن زنجان

فروش انواع کنسانتره آهن زنجان فروش انواع کنسانتره آهن زنجان با کیفیت عالی و درجه خلوص بالا جهت تامین نیاز کارخانجات مختلف ذوب آهن در کشور توسط شرکت کنسانتره آهن زنجان انجام می ‌شود. این شرکت بهترین این محصول را از سنگ های آهن با میزان آهن فراوان جهت تولید کنسانتره استفاده می ‌کند.

شرکت برای ارائه این محصول اقدام به راه اندازی وب سایت تخصصی نموده است که در آن مشخصات و آنالیز کنسانتره و قیمت روز آن بیان شده است و خریداران عمده این محصول که اغلب کارخانجات ذوب آهن و صادر کنندگان کنسانتره آهن هستند می ‌توانند با مراجعه به این وب سایت ضمن اطلاع از مشخصات این کنسانتره نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

فروش انواع کنسانتره به روش اینترنتی باعث می شود که در هزینه های خریداران صرفه جویی قابل توجهی شود و بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند هر بار سفارش خرید خود را از این سایت و شرکت ارائه کننده آن تامین نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما