شرکت سنگ آهن اسفنجی مرغوب

در صنایع ذوب فلزات و ریخته گری، که با سنگ های معدنی چون سنگ آهن سر و کار دارند، چند روش برای دست یابی به فلز آهن وجود دارد، که یک شیوه آن را استخراج و احیا بدون واسطه و مستقیم می نامند. در این روش از سنگ های معدنی محصولی با عیار بالا بدست می آید، که آن را آهن اسفنجی نام گذاری کرده اند. شرکت تولیدی سنگ آهن اسفنجی مرغوب، این محصول را به صورت عمده در بازار های مصرف توزیع می کند.

شرکت سنگ آهن اسفنجی مرغوب

فرمول شیمیایی سنگ آهن اسفنجی

فرمول شیمیایی سنگ آهن اسفنجی شاید برای خیلی از فعالان حوزه متالوژی و مهندسان عرصه ذوب آهن، اطلاع از فرمول شیمیایی سنگ آهن اسفنجی و ترکیباتی که در آن وجود دارد، از همه مهمتر درصد آن ها خیلی مهم و حیاتی باشد.

در این خصوص باید عرض کنم که این فرمول که تشکیل سنگ آهن اسفنجی را می دهد، خود در اثر فعل و انفعالات شیمیایی خاصی بوجود می آید و به شکل زیر بیان می شود:

  • C + O2 = CO2؛
  • CO2 + C = 2CO؛

البته نکته حائز اهمیت این است، که این فعل و انفعالات شیمیایی قابلیت برگشت پذیری مجدد را دارند و می توان آنها را دوباره به حالت قبل بازگرداند. که در این صورت فرمول زیر بیان می شود:

  • Fe2O3 + CO = Fe3O4 + CO2؛
  • Fe3O4 + CO = FeO + CO2؛
  • FeO + CO = Fe (Metallic) + CO2

در حالت اول، اکسیژن و آب موجود در داخل سنگ از آن جدا می شود و فلزات تجزیه می گردند. در حالت دوم مجددا آب، اکسیژن و فلزات ترکیب شده و حالت سنگ یا اکسید آهن حاصل می شود. این موضوع نشان دهنده قابلیت بازگشت واکنش ها به حالت اولیه است، که در مواردی بسیار ضروری می باشد.

فروشنده انواع سنگ آهن اسفنجی

فروشنده انواع سنگ آهن اسفنجی کارخانه های صنعتی و شرکت سنگ آهن اسفنجی که این محصول را به صورت مستقیم و بدون ذوب کردن سنگ آهن از آن بدست می آورند، محصول خود را به صورت انبوهی در بازار های مصرف سطح کشور پخش کرده و به دست مصرف کننده ها و فعالان صنعت فلزات می رسانند.

فروشنده سنگ آهن اسفنجی، انواع و اقسام این محصول را که درجه خلوص آن ها با هم متفاوت است، با نرخ های متفاوت و به صورت کلی یا جزئی، به خریداران ارائه می دهد.

این فروشنده ها غالبا از بستر فضای مجازی برای عرضه و فروش محصولات خود کمک می گیرند، تا بتوانند خرید و فروش را در مدت زمان کمتری انجام دهند.

در این راستا ما نیز در این مجموعه شرایطی را برای شما همراهان گرامی فراهم نموده ایم، که بتوانید این محصولات را از راه دور و به شکل غیر حضوری تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما