شرکت بازرگانی گندله آهن ارزان

برای تهیه آهن و فولاد از گندله آهن استفاده می‌ شود، این محصول در ساختمان سازی کارایی بسیار زیادی دارد و نبود آن خللی بزرگ به حساب می آید.

با توجه به کیفیت بالای این سری از محصولات، شرکت بازرگانی گندله آهن ارزان را به کشورهای بسیار زیادی صادر می نماید و از این راه در نهایت به سود خوبی می رسد و ارز آوری خوبی دارد.

شرکت بازرگانی گندله آهن ارزان

مواد اولیه گندله آهن ارزان

مواد اولیه گندله آهن ارزان برای تهیه میلگرد بستر هبلکس و گندله آهن به موارد بسیار زیادی نیاز می باشد که در این قسمت به ارائه برخی از آن‌ ها خواهیم پرداخت. نخستین چیز برای تهیه گندله آهن، سنگ آهن می باشد. سنگ آهن مورد استفاده در این امر اغلب به صورت کنسانتره است.

کنسانتره مورد استفاده در تهیه گندله آهن، باید حداقل دارای ۱۰ درصد رطوبت باشد.

بطور معمول برای کاهش میزان رطوبت موجود در آن، نرمه های سنگ آهن خشک را اضافه می نمایند.

اما برای تهیه گندله سنگ آهن، کنسانتره باید کیفیت لازم را داشته باشند و برای کاربرد در کوره بلند یا روش احیای مستقیم از تمام مشخصات لازم برخوردار باشد.

از دیگر مواد مورد نیاز برای تهیه گندله آهن می توانیم به مواد افزودنی اشاره داشته باشیم. مواد افزودنی به چند دسته تقسیم می شوند.

برخی از مواد در چسبندگی و پیوند فیزیکی در ذرات سنگ آهن عملکرد بسزایی دارند، از طرفی برخی از مواد افزودنی باعث بهبود خواص متالورژیکی خواهند شد و تخلخل گندله ها را افزایش خواهند داد.

برخی از مواد افزودنی هم باعث افزایش استحکام مکانیکی گندله می‌ شود و استحکام گندله خام را بهبود می بخشد.

هر چه که استخدام گندله آهن بیش تر باشد، تبدیل پیوند شیمیایی به پیوند سرامیکی راحت‌ تر می‌ شود، از طرفی دیگر با مشکل ناشی از خشک شدن گندله مواجه نخواهیم بود.

آنتونیت یکی دیگر از ماده اولیه در تهیه گندله آهن می باشد.

بنتونیت عامل پیوند دهنده ذرات گندله است که به هیچ عنوان کانی خالص نبوده و دارای تعدادی کانی های رسی می باشد، این ماده اولیه از خاصیت پلاستیسیته بالایی برخوردار می باشد.

فروش انواع گندله آهن ارزان

فروش انواع گندله آهن ارزان با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، بازار فروش میلگرد ضد سایش و گندله آهن بسیار خوب است، در این زمینه شرکت گندله آهن بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

روش های خرید کثیری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها گندله آهن خود را تهیه نمایید، یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع گندله آهن است، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود، در این زمینه بهتر است که از درگاه اینترنتی نسبت به خرید گندله آهن خود اقدام نمایید و خریدی به صرفه داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما