خرید کلی گندله آهن اسفنجی

خرید سنگ آهن جلیل با قیمت های ارزان همراه می باشد. این محصول پرفروش دارای ویژگی های منحصر به فرد است و در بخش بعدی بیشتر می توان با آن آشنا شد که در سراسر کشور به صورت غیر حضوری عرضه می شود و موجب شده تا مشتریان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. این کالا با استقبال بی نظیر مشتریان همراه شده است.

خرید کلی گندله آهن اسفنجی

همه چیز درباره گندله آهن عیار بالا

همه چیز درباره گندله آهن عیار بالاسنگ آهن جیرفت انواع بسیار گوناگونی دارد که در دمای بسیار بالا تولید می ‌شود و به عنوان یکی از متریال پرکاربرد در صنایع تولید فولاد شناخته می شود؛ مواد تشکیل دنده بریکت گرم آهن اسفنجی به شرح زیر می باشد:

  • آهن اسفنجی
  • خرده آهن
  • گرد و غبار زغال‌ سنگ
  • پلیسه

این ترکیبات با یکدیگر فشرده سازی می شوند و در دمای بیشتر از ۶۰۰ درجه سانتیگراد در قالب مخصوص ساخته می شوند؛ برای تهیه این محصول از آهن اسفنجی گرم استفاده می شود که برای حمل و نقل آسان و ایمن آهن اسفنجی در سراسر دنیا شناخته می شود.

دارای ابعاد مختلف است و در اشکال گوناگون ساخته می ‌شود، از استحکام مکانیکی بسیار بالا برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد؛ درصد خلوص آن بسیار بالا بوده و به همین منظور برای تولید فولاد آلیاژی به مصرف می رسد، میزان چگالی آن بالا است و به عنوان عامل خنک کننده در فولاد سازی محسوب می شود.

صادرات انواع گندله آهن اسفنجی

صادرات انواع گندله آهن اسفنجی صادرات گندله آهن اسفنجی به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام می شود؛ مشتریان می توانند جهت انجام سفارشات خود با فروشندگان به صورت تلفنی و از راه دور ارتباط برقرار نمایند، به این منظور شماره هایی در قسمت پایین درج شده است که می‌توان به واسطه آنها با کارشناسان فروش تماس حاصل نموده و سفارشات خود را تکمیل نمود.

این کالا از برندهای معتبر و مطرح در ایران و خارج از کشور گردآوری شده است که محصولات بسیار متنوع و مرغوبی را ارائه می‌دهند؛ کارشناسان گندله آهن عیار بالا دارای سال ها تجربه و سوابق درخشان هستند و اطلاعات خود را به روز می کنند، شما می توانید در صورت هر گونه سوال با مشاوران فروش به مشورت پرداخته و نیاز خود را برطرف کنید.

این محصولات به صورت اصل به مشتریان ارائه می شود تا اعتماد آنها به خوبی جلب شود قیمت مناسب از مهم ترین خدماتی است که توسط کارشناسان فروش ارائه داده می شود و می توانید کالا را به صورت عمده و کلی تهیه نمایید؛ در این صورت می توان هزینه ها را به حداقل رساند و علاوه بر آن زمان را به خوبی صرفه جویی نمود، این کالا مصرف و فروش بسیار بالایی دارد و در بازار بین المللی نیز به صورت تناژ بالا ارائه داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما