خرید کلی سنگ آهن هماتیت اخرا

خرید کلی سنگ آهن هماتیت اخرا توسط فعالان این عرصه، فولادسازان و دیگر استفاده کنندگان این محصول به صورت آنلاین انجام می شود چون با این روش خرید می توانند با اطمینان اقدام به تهیه محصول کنند سنگ آهن همان طور که از نامش مشخص است نوعی سنگ معدنی می باشد که دارای فلز آهن است که از معادن های سنگ استخراج می شود و Fe نماد شیمیایی آن می باشد و از کانی های تشکیل دهنده اش می توان به هماتیت، مگنتیت و… اشاره کرد.

خرید کلی سنگ آهن هماتیت اخرا

همه چیز درباره سنگ آهن هماتیت عیار بالا

همه چیز درباره سنگ آهن هماتیت عیار بالا سنگ آهن عیار بالا هماتیت در رنگ های قرمز، قهوه ای و سیاه وجود دارد و در صنعت سیمان استفاده می شود و نوعی اکسید آهن fe2o3 می باشد که ویژگی مغناطیسی ندارد و 70 درصد حداکثر خلوص آن است. سنگ آهن از لحاظ نوع کانی متفاوت می باشد که می توان به سنگ آهن هماتیت، سنگ آهن سیدریت، سنگ آهن لیمونیت، سنگ آهن مگنتیت و سنگ آهن زئولیت اشاره کرد که از لحاظ شکل ظاهری شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سنگ آهن دانه بندی شده: این نمونه چون خاصیت احیا پذیری کمی دارد کمتر از آن استفاده می کنند چون در تهیه آهن به وسیله سنگ آهن باید ابعاد آن مشخص باشد.
  • سنگ آهن کلوخه: این نمونه کاربرد فراوانی در تولید آهن و فولاد دارد که هر ساله 70 میلیون تن این سنگ آهن در تولید فولاد و آهن استفاده می شود.
  • سنگ آهن گندله: این نمونه محصول بیش از 80 درصد آن در کوره بلند و بقیه آن به صورت احیای مستقیم استفاده می شود و میزان تولید آن در کشور 300 میلیون تن در سال می باشد.

سنگ معدنی که در کل دنیا تولید می شود بیش از 90 درصد آن در کوره بلند و کمتر از 10 درصد آن به صورت احیای مستقیم استفاده می گردد به همین دلیل بخش عمده سنگ آهن تولید شده در صنعت فولاد سازی استفاده می شود.

صادرات انواع سنگ آهن هماتیت اخرا

صادرات انواع سنگ آهن هماتیت اخرا صادرات انواع سنگ آهن هماتیت اخرا باعث شده ارزآوری خوبی نصیب کشور شود چون محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسبی روانه بازارهای خارجی می شوند علاوه بر این موارد مصرف این نوع سنگ معدنی باعث شده صادرات سنگ آهن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به عنوان ماده اولیه برای تولید فولاد استفاده می شود به طوری که 98 درصد سنگ آهن تولید شده در جهان برای ساخت فولاد استفاده می گردد به طوری که برای تولید یک تن آهن به 75.1 تن سنگ آهن نیاز است.
  • در صنعت ساخت و ساز و خودرو سازی هم استفاده می گردد و همین باعث شده تقاضا برای خرید انواع سنگ آهن افزایش یابد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما