خرید مستقیم کنسانتره آهن زنجان

کنسانتره آهن زنجان یکی از بهترین کنسانتره های آهن در ایران به شمار می رود و کارخانه های مختلف آهن در نقاط مختلف کشور برای خرید این فراورده به زنجان مراجعه می‌کنند. از انجا که سنگ آهن به صورت مستقیم قابل استفاده نیست و استحکام لازم را ندارد باید به صورت کنسانتره و به صورت آلیاژ بکار برود.

امروزه این کار طی فرایندی با استفاده است دستگاهها و ماشین آلات جدید بصورت مکانیزه انجام می شود. برای خرید مستقیم آن می توان از دفاتر فروش و یا بصورت آنلاین از سایت فروش این محصول در زنجان اقدام کرد.

خرید مستقیم کنسانتره آهن زنجان

خصوصیات مهم کنسانتره آهن خشک

خصوصیات مهم کنسانتره آهن خشک استفاده از کنسانتره آهن خشک برمی گردد به دوران انقلاب صنعتی که در آن زمان آهن از مهمترین مواد اولیه برای تولیدات فلزی ماشین آلات بود . تولید سنگ آهن در آن زمان به دو روش :سنگ آهن دانه بندی شده و کنسانتره سنگ آهن صورت می گرفت .

سنگ آهن دانه بندی شده همان سنگ آهن خشک است که بدون آب ساخته می شود و سپس با روش مغناطیسی سنگ های عیار بالا از کم عیار جدا می شوند .این سنگ آهن را نمی توان به صورت مستقیم بکار برد ولی در کوره ها می توان ان را بکار برد.

این کار باعث می شود هزینه ذوب سنگ آهن کمتر شود و به راحتی انعطاف پذیری و فردهی شود‌. روش های مختلفی برای فرآوری سنگ آهن وجود دارد که می توان از بین آنها خردایش ، آسیاب کنی، آبگیری و پر عیار سازی است.

کنسانتره آهن خشک به فرایند تولید فولاد بسیار سرعت می دهد و در کم عیار و پر عیار کردن آن موثر است. نوع پر عیار فولاد محکم تر و منعطف تری را بوجود می آورد که در صنعت خودرو سازی و ماشین آلات کاربرد زیادی دارد.

صادرات انواع کنسانتره آهن زنجان

صادرات انواع کنسانتره آهن زنجان در ایران به علت وجود کوه های فراوان در نقاط مختلف کشور معادن فراوانی وجود دارد از جمله معادن آهن . امروزه با شناسایی و تجهیز کارخانه های تولید آهن به ماشین آلات پیشرفته میزان بهره برداری و تولید این نوع فلز باارزش بسیار زیاد شده است. و علاوه بر تامین نیازهای داخلی مقدار بسیار زیادی نیز به مشتریان خارج از کشور صادر می شود.

صادرات کنسانتره آهن یکی از فعالیت های مهم اقتصادی در حوزه بازرگانی است افراد بسیار زیادی در آن جا مشغول به کار هستند. بالا بودن میزان کیفیت محصول و آلیاژ ها دلیل مهم وفاداری مشتریان خارجی است که پس از مصرف مجددا به سفارش خرید می پردازند.

کارخانه کنسانتره آهن زنجان یکی از کارخانه هایی است که کمک زیادی به ارز آوری و اقتصاد کشور می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما