خرید مستقیم کنسانتره آهن خشک

خرید مستقیم کنسانتره آهن خشک به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی برای تولید فولاد از طریق وب سایت فروشگاهی ما امکان پذیر میباشد این کنسانتره دارای خلوص بسیار بالایی بوده و در استاندارد ترین شرایط ممکن تولید شده است لذا مشتری می‌تواند با خیال راحت نسبت به خرید عمده این محصول و یا خرید جزئی آن اقدام نماید همچنین لازم به ذکر است که کنسانتره های آهن خشک در مرکز ما تولید می شوند به صورت کاملاً مستقیم در معرض فروش قرار داده شده‌اند.

خرید مستقیم کنسانتره آهن خشک

خصوصیات مهم کنسانتره آهن خالص

خصوصیات مهم کنسانتره آهن خالص همانطور که گفتیم کاربردهای مهم کنسانتره آهن در تولید صنایع فولاد می باشد صنایع فولاد از مهمترین صنعتی می باشد که از فرآوری آهن و سنگ آهن اقدام به تولید انواع مختلف تجهیزات در مدل های گوناگون می نماید بنابراین استفاده از یک سنگ آهن بسیار با کیفیت در این صنعت الزامی می باشد.

از جمله خصوصیات مهم و ویژگی‌های برجسته کنسانتره آهن درصد خلوص بسیار بالای آن و عاری از تمامی ناخالصی ها می باشد در واقع وقتی که سنگ آهن استخراج شده در معدن تبدیل به کنسانتره آهن میشود یک محصول پودری تولید می‌شود که محصول فرعی سنگ آهن و محصول اصلی تشکیل گندله آهن می‌باشد.

کندله های آهن که به وسیله کنسانتره آهن تولید شده اند و یا به عبارتی آهنهای اسفنجی محصول اولیه برای تولید فولاد به شمار می آیند این محصولات به دلیل درصد خلوص بسیار بالایی که دارند یکی از مرغوبترین فرآوری‌شده های آهن می باشند و با کمترین هزینه و زمان ممکن می توانند مورد فرآوری قرار بگیرند و تولید فولاد نمایند.

کنسانتره آهن خالص به رنگ کاملا سیاه می باشد و هیچگونه مواد مضر و زائد ندارد به همین دلیل امکان فرآوری آن در صنایع مختلف نیاز به صرف زمان و هزینه اضافی نمی باشد و می توان محصول را به صورت کاملا حرفه ای و بدون هیچ مشکل دیگری فرآوری نمود.

صادرات انواع کنسانتره آهن خشک

صادرات انواع کنسانتره آهن خشک کشورم به دلیل غنی بودن از معادن فلزات به خصوص معادن سنگ آهن اقدام به صادرات کنسانتره آهن خشک به کشورهای دیگر نموده از این آهن ها به دلیل کیفیت بسیار بالا و خروس بی نظیری که دارند جزو محصولات مرغوب در سطح دنیا شناخته شده اند و به همین جهت بسیاری از کشورها طرفدار کنسانتره آهن ایران هستند.

شما نیز به عنوان مشتری میتوانید جهت خرید انواع محصولات مورد نیاز خود از طریق وب سایت فروشگاهی ما اقدام نموده و کنسانتره آهن مورد نیاز خود را در حجم و اندازه های دلخواه خود خریداری نمایید دقت داشته باشید که این کنسانتره با درصد خلوص بسیار بالا و تضمینی می باشد و حتماً هنگام استفاده از آن در صنایع مختلف متوجه کیفیت بسیار عالی آن خواهید شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما