خرید عمده سنگ آهن 62 درصد

سنگ آهن چاه گز از جمله سازه هایی هستند که با درصدهای مختلف به بازار راه پیدا کرده و بر حسب نیاز قادر به خرید نمونه هایی با خلوص مختلف هستید، با خرید عمده سنگ آهن 62 درصد می توایند با استفاده از تجهیزات مختلف فرآوری هایی بر روی این سنگ ها انجام داده و ناخالصی های آن را جدا سازید، در خرید کلی سنگ مشتریان عزیز مبلغ کم تری بابت تحویل سنگ آهن پرداخت خواهند کرد که در ادامه به روش های خرید اینگونه مصالح ارزشمند می پردازیم.

خرید عمده سنگ آهن 62 درصد

از خصوصیات سنگ آهن اسفنجی چه می دانید؟

از خصوصیات سنگ آهن اسفنجی چه می دانید؟ بخش بسیار بزرگی از سنگ آهن خواف تبدیل به آهن اسفنجی شده و در اختیار کارخانه های تولیدی قرار می گیرند، تبدیل سنگ ها به نمونه های اسفنجی مزیت هایی داشته که به مهم ترین موارد آن خواهیم پرداخت. شایان ذکر است که برای تبدیل و ذوب کردن سنگ ها از روش های القایی و الکتریکی با حرارت دهی این کار انجام می گیرد.

مهم ترین خصوصیات سنگ آهن اسفنجی چیست؟

  • نمونه سنگ آهن های اسفنجی در قیاس با سنگ آهن از خلوص بالاتری برخوردارند.
  • حمل و جابجایی نمونه های اسفنجی به راحتی انجام می گیرد و وزن سبک تری نیز دارند.
  • بخاطر استفاده از روش های احیای مستقیم برای تولید نمونه های اسفنجی سنگ آهن توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

سنگ آهن پس از استخراج وزن بسیار بالایی داشته و برای اینکه بتواند آن ها را به راحتی حمل نمود ناخالصی ها را از سنگ جدا کرده و آن ها را تبدیل به آهن های اسفنجی سبک وزن تر می کنند، علاوه بر موارد فوق این نوع آهن ها عیارهای مختلفی داشته که بر حسب نیاز و متناسب با گروه کاری خود قادر به تهیه و استفاده هر یک از آن ها هستید.

پخش کنندگان سنگ آهن 62 درصد

پخش کنندگان سنگ آهن 62 درصد پخش سنگ آهن با درصدهای مختلفی انجام می گیرد اما نمونه های 62 درصد از سنگ های خامی هستند که در معادن ایران استخراج می شوند، این دست سنگ ها پس از استخراج و تبدیل شدن به قطعات ریزتر ناخالصی های آن ها جدا شده و در برخی از موارد از عناصر دیگری نیز استفاده می شود، پس از این مرحله پودرهای سنگ آهن تبدیل به گندله های خالص تری شده که حمل و نقل آن ها آسان تر می باشد.

ما در بخش فروش سنگ آهن خام و یا نمونه های اسفنجی فعالیت داشته و از این رو خدمات ویژه و منحصری را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم بخاطر همین مسئله اگر شما فصد خرید بهترین نوع گندله و یا سنگ آهن خام با درصدهای دلخواه را دارید می توانید آن ها را از طریق فروشگاه ما تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما