خرید انواع کنسانتره آهن خشک در بازار داخلی

در حال حاضر انواع کنسانتره آهن خشک در بازار داخلی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش می رسد. شما می توانید جهت خرید انواع کنسانتره آهن خشک در بازار داخلی هم به صورت حضوری اقدام نمایید و هم به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا برای شما ارسال گردد. 

خرید انواع کنسانتره آهن خشک در بازار داخلی

کنسانتره آهن خشک از نظر کاربرد

کنسانتره آهن خشک از نظر کاربرد آیا می دانید که کنسانتره آهن چیست و چه کاربردی دارد؟ با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این موضوع بپردازیم.
کنسانتره آهن از محصولات ثانویه سنگ آهن است که به دلیل کیفیت زیاد آن را با انواع سنگ آهن کم ارزش و یا باطله و بی مصرف شامل مس و  فسفر بی کیفیت، ترکیب می کنند تا عیار آن ها را بالا ببرند و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار دهند. این امر سبب صرفه جویی زیادی در صنعت و اقتصاد کشور می شود.
بیشترین کاربرد کنسانتره آهن خشک در صنایع ذوب آهن است که در این حین تمامی مواد مضر آن گرفته می شود و به صورت آهن آلات کاربردی در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
از این آهن آلات می توان در ساخت انواع ظروف فلزی، پروژه های ساختمانی و معماری، صنعت خودروسازی، انواع دستگیره درب، لوله های فلزی، سیم های مسی و یا فولادی، کشتی سازی، آلات موسیقی، و بسیاری از محصولات تزئینی استفاده کرد.
به طور کلی کنسانتره آهن خشک طی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی و در بهترین کارخانه های آهن آلات و فولادسازی فرآوری می شود. امروزه به دلیل اهمیت و کاربرد آهن آلات در صنایع گوناگون تولید کنسانتره آهن بسیار گسترش پیدا کرده است. مراحل تولید کنسانتره آهن شامل:
خردایش: در این مرحله سنگ آهن به قطعات ریزی خرد می شود.
آسیاب نمودن: سنگ آهن پس از خرد شدن وارد مرحله آسیاب می شود و با استفاده از آسیاب های گلوله ای به ذرات ریزتری تبدیل می شود.
پر عیار سازی: در این مرحله قطعات آهن و مواد با ارزش توسط جدا کننده های مغناطیسی جدا می شوند.
مرحله آب گیری: این مرحله شامل خشک نمودن ذرات آهن توسط فیلترهای مخصوصی است تا کاملا آب ذرات گرفته شود. این عمل سبب می شود که مواد پلیمری و ذرات آهن به راحتی به هم بچسبند و قابل استفاده گردند.

توزیع انواع کنسانتره آهن خشک عمده

توزیع انواع کنسانتره آهن خشک عمده توزیع کنسانتره آهن خشک عمده به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه انجام می شود. خرید عمده برای تولیدکنندگان و کارخانه دارانی که انواع مختلفی از محصولات را با استفاده از آهن آلات تولید می کنند بهترین فرصت است؛ چرا که قیمت ها بسیار ارزان تر از نرخ بازار می باشد.
توزیع این محصولات به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می شود و خریدارانی که امکان خرید حضوری را ندارند می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی محصول مورد نیاز خود را در هر اندازه ای که دوست دارند سفارش دهند تا در کم ترین زمان برای آن ها ارسال نماییم.
در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و یا مشاوره کارشناسان داشتید می توانید تماس بگیرید. ما همواره آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما