خرید انواع سنگ آهن کنسانتره

همان طور که می دانیم سنگ آهن کنسانتره در انواع و کیفیت های مختلفی وجود دارد. اگر شما تا کنون دو نوع سنگ آهن کنسانتره را که در شهر های مختلف استخراج شده اند را استفاده کرده باشید، خواهید دید که نتیجه ی یکسانی را برای شما نداشته اند، و شما برای خرید انواع سنگ آهن کنسانتره باید به نکات مشخصی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین سنگ آهن کنسانتره را از بین این سنگ آهن های کنسانتره انتخاب کنید.

خرید انواع سنگ آهن کنسانتره

5 ویژگی مهم سنگ آهن عیار بالا

5 ویژگی مهم سنگ آهن عیار بالا حال می خواهیم برای شما عزیزان پنج ویژگی مهم سنگ آهن عیار بالا را بیان کنیم، برای این کار اول توضیح مختصری در مورد خود عیار سنگ آهن و عیار آهن می گوییم.

  1. می توان گفت مهم ترین و بهترین ملاک سنجش آن ها و سنگ آهن عیار آن است. هر چه عیار در سنگ آهن بیشتر باشد و یا به عبارتی سنگ آهن عیار بالا باشد، ظرفت تولید کوره باید بالا تر باشد، و کار کوره اقتصادی تر است،
  2. در احیای مستقیم بهتر است که عیار سنگ آهن مصرفی برای تولید سنگ آهن گندله و سنگ آهن کنسانتره 67 درصد باشد. اگر آهن و یا سنگ آهن به شکل سیلیکات باشد، در عیار بندی و در دسته بندی عیار ها به حساب نمی آید و برای استفاده در کوره به گانگ آن بستگی دارد.
  3. کیفیت و استحکام آن ها بسیار بالا است.

قیمت انواع سنگ آهن کنسانتره

قیمت انواع سنگ آهن کنسانتره قیمت انواع سنگ آهن کنسانتره امروزه به قیمت روز حساب می شود و نمی توان برای آن قیمتی مشخص را تعیین کرد. با توجه به نوسانات بازار قیمت ها ی متفاوتی بیان می شود. قیمت سنگ آهن ها با توجه به شهری که از آن جا استخراج شده و با توجه به کیفیت آن ها و این که از نظر کیفیتی در چه سطحی هستند، قیمت گذاری می شود. بهتر است برای خرید سنگ آهن کنسانتره و یا سنگ آهن گندله به کیفیت آن و کربن آن توجه داشته باشید.

عامل دیگری که بر روی قیمت سنگ آن ها موثر است، عیار آن ها می باشد که مثلا سنگ آهن از نوع سنگ آهن عیار بالا باشد و یا از نوع سنگ آهن عیار پایین، بر این اساس قیمت گذاری و فروخته می شوند. می توانید، این محصول را به صورت مستقیم خریداری کرده و از خرید خود و از فولاد ساخته شده ی خود راضی باشید.

حداکثر عیاری که می تواند در کوره باشد، 62 تا 63 درصد می باشد که بهتر است این نکته حتما رعایت شود تا به کوره ی شما اسیبی نرسد، و اگر این مقدار رعایت نشود، تعادل بین باره و سرباره بهم می ریزد، و فولاد یا چدنی که مشغول به ساخت آن هستید، از کیفیت خیلی پایینی برخوردار می شود. سنگ آهن عیار بالا بسیار پر کاربرد است. قیمت سنگ آهن بسیار به صرفه است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما