خرید انواع سنگ آهن شیراز

برای خرید انواع سنگ آهن شیراز درجه یک شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام نمایید. این کالا به صورت عمده و جزئی به فروش می‌ رسد و اگر شما قصد خرید عمده این کالا را دارید بهتر است به عمده‌ فروشان مراجعه نمایید تا بتوانید با حذف افراد سودجو خرید اقتصادی و مقرون به صرفه انجام دهید و از پرداخت برخی از هزینه های گزاف و اضافی معاف شوید.

خرید انواع سنگ آهن شیراز

5 ویژگی مهم سنگ آهن زئولیت

5 ویژگی مهم سنگ آهن زئولیت

  1. یکی از ویژگی‌های مهم سنگ آهن زئولیت آن است که این محصول قدرت جذب سطحی بسیار بالایی داشته و به دلیل تبادل یونی در صنعت کشاورزی تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تولید انواع مواد غذایی برای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سنگ آهن زئولیت جز کانی های متخلخل محسوب شده و دارای رنگ های سفید زرد و قهوه ای مایل به قرمز بوده است.
  3. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد که این کالا می‌تواند در پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد و با استفاده از این محصول به راحتی تمامی سم ها موجود در فاضلاب را تجزیه می‌ کنند این محصول قدرت جذب بسیار بالایی برای گازها دارد.
  4. سنگ آهن زئولیت به دلیل آن که دارای ساختار متخلخل بوده میتواند به راحتی مواد آلی فرار در هوا را جذب کند به همین خاطر است که این محصول در صنایع گوناگون دارای کاربرد بسیار زیادی بوده و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول به صورت عمده و کلی می باشند.
  5. این سنگ ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی تهیه و تولید شده و نوع طبیعی آن دارای طرفداران مشتریان بسیار زیادی بوده و شما می توانید قبل از خرید این کالا تمامی اطلاعات مورد نیازتان را به صورت تخصصی از کارشناسان فروش و مشاوران خرید دریافت کنید.

قیمت انواع سنگ آهن شیراز

قیمت انواع سنگ آهن شیراز قیمت سنگ آهن شیراز به دلیل کیفیت و کارایی که دارد مناسب بوده و شما می توانید برای استعلام قیمت روز این محصول به صورت اینترنتی و آنلاین به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و سپس کالایی را که مد نظر دارید با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. این سنگ ها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به صورت کاملاً استاندارد تهیه و تولید شده است و تولیدکنندگان برای آن که بتوانند کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود را پس از تولید حفظ کنند آن را درون جعبه های مخصوص بسته بندی و به دست مشتریان و خریداران می رساند و افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری و از آن نیز استفاده کنند. این نوع سنگ ها دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما