تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن یزد

فولاد به عنوان یکی از پرکاربردترین آلیاژهای موجود در صنایع مختلف اعم از خودروسازی، ساختمان سازی، راه سازی و حمل و نقل و… پرچمدار تولیدات معادن فلز در سطح جهان است. در این بین، کنسانتره سنگ آهن یکی از بهترین فراورده های سنگ آهن در مسیر تولید فولاد مورد نیاز صنایع مختلف می باشد. تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن یزد با بهره‌برداری از غنی ترین معادن آهن موجود، اقدام به تامین بخشی از نیاز صنایع فولاد کشور نموده است.

تولید کنندگان کنسانتره سنگ آهن یزد

آشنایی با خصوصیات کنسانتره سنگ آهن خشک

آشنایی با خصوصیات کنسانتره سنگ آهن خشک

کنسانتره آهن خشک محصول فرایندی شامل مراحل ذیل است:

  1. سنگ شکن: در این مرحله، قطعات بزرگ سنگ معدنی از سرندهایی با روزنه‌های 20 تا 25 سانتیمتری عبور داده می‌شوند و قطعات بزرگتر به جای مانده در دستگاه، وارد سنگ شکن می‌شوند تا به قطعه هایی در اندازه 20 تا 25 سانتیمتری شکسته شوند.
  2. آسیاب کنی: خروجی مرحله سنگ شکن وارد سنگ شکن مخروطی شده و به قطعات 3 سانتیمتری و کوچکتر خرد می‌شوند، در ادامه توسط آسیاب‌ گلوله‌ای به خرده های تر در ابعاد یک تا نیم میلیمتری تبدیل شده و دوغاب تشکیل می‌شود.
  3. پرعیار سازی: در این مرحله دوغاب از درام‌های مغناطیسی عبور داده شده و آهن جذب شده به درام‌ها توسط تیغه جمع آوری می‌شوند.
  4. آبگیری: در این مرحله، آب اضافی توسط فیلترهای جاذب از پودر آهن(کنسانتره) جدا می‌شود تا رطوبت کنسانتره به 9 درصد برسد.

کنسانتره آهن خشک عیاری در حدود 54 تا 84 درصد خواهد داشت، این عیار به زمان مصرف شده در مرحله پرعیارسازی مربوط است، به طوری که با صرف زمان 20 دقیقه در این مرحله، متوسط عیار کنسانتره خشک به 64 درصد می‌رسد که قابل قبول است.

فروشگاه عرضه کنسانتره سنگ آهن یزد

فروشگاه عرضه کنسانتره سنگ آهن یزد کافیست سری به بازار جهانی فراورده های آهن بزنید تا با انواع تولیدات داخلی و خارجی روبرو شوید. عرضه ی آهن و قیمت تمام شده در بازار جهانی تابع عوامل داخلی و خارجی زیادی است ولی به دلایل فراوان، بهترین گزینه برای خرید مواد معدنی و فراورده های آهن برای کشور ما تولیدات معادن و کارخانه های داخلی می باشد.

کنسانتره سنگ آهن یزد یکی از پرعیارترین کنسانتره های موجود در بازار کنسانتره آهن است. به دلیل برخورداری از تجهیزات روز و بهره گرفتن از نیروی آشنا به علم روز معدن و استخراج مواد معدنی در تمامی مراحل تولید و نظارت بر روند سنگ شکن تا پرعیارسازی و آبگیری، کیفیت محصول تولید شده در بالاترین رده استاندارد قرار گرفته و به خوبی با بهترین های این عرصه رقابت می‌کند.

فروشگاه عرضه کنسانتره سنگ آهن یزد، با ارائه ی محصولی که در زمره ی بهترین ها قرار دارد، این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیالی آسوده مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کنید و بالاترین بهره‌وری را از هزینه‌های صورت گرفته برای پیشبرد اهدافتان داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما