تولید کنندگان کنسانتره آهن اندیمشک

تولید کنندکان سنگ آهن سنگان اقدام به تولید گسترده این محصول به صورت عنده و با قیمت مناسب نموده است.

این محصول از جمله محصولات استراتژیکی است که به بسیاری از کشورها صادر می شود. از اینرو این امر نیز سبب می شود تا رونق تولید آن افزایش یافته و هم تا حد زیادی ارز آوری برای کشور به همراه خواهد داشت.

تولید کنندگان کنسانتره آهن اندیمشک

کنسانتره آهن اسفنجی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

کنسانتره آهن اسفنجی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

تولید سنگ آهن قرمز باید مراحل زیادی را پشت سر گذاشت که داری زحمات زیادی است. در واقع همان طور که می دانید ماده اولیه برای تولید فولاد همان سنگ آهن بوده که از معدن استخراج می کنند. در واقع پس از استخراج این سنگ، در کارخانه آن را به کنسانتره آهن تبدیل کرده و پس از آن نیز آن را به گندله . سپس گندله را هم به فولاد تبدیل می نمایند. 

در این مقاله سعی شده تا به بررسی مشخصات کنسانتره آهن اسفنجی پرداخته شود. به همین سبب بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. سنگ‌های آهن از نقطه ‌نظر ساختار و ترکیب شیمیایی متفاوت و متنوع هستند. نظر به اینکه کوره‌های تولید آهن و فولاد، حداکثر بازده را با ترکیب ثابت مواد اولیه می‌توانند داشته باشند لذا ضروری است که انواع مختلف سنگ‌های آهن تامین شده و نیز مواد جانبی به گونه‌ای وارد کوره شوند که خوراک از خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی ثابت برخوردار باشد. بر این اساس می توان گفت ساختار کنسانتره آهن نیز با توجه به سنگ آهن متفاوت است.

به طور کلی باید گفت که مشهورترین کانی های این محصول دارای ترکیبات معنویت و هماتیت می باشند. این مواد به رنگ خاکستری تا زرد و قرمز متغیر هستند.

سنگ‌ آهن دانه‌بندی به شکل خشک و بدون آب ساخته می شود. پس از آن از شیوه‌های جدایش فیزیکی(به روش مغناطیسی) سنگ ‌آهن با عیار بالا را از باطله‌هایی که عیار دارند تفکیک می شوند.

سنگ‌ آهن دانه ‌بندی به خاطر عیار کم، در سیستم احیای مستقیم کاربرد ندارد ولی در کوره بلند می‌توان آن را بکار برد. در کنسانتره ها عیار متوسط سنگ‌ آهن کم می باشد و میزان عناصر از حد قابل قبول بیشتر است.به همین خاطر برای افزایش عیار از شیوه های پیشرفته‌تر و مسیر پیچیده‌تری کنسانتره را می سازد.

راهنمای خرید کنسانتره آهن اندیمشک

راهنمای خرید کنسانتره آهن اندیمشک همان طور که می دانید همواره خرید هر نوع محصول نیاز به راهنمایی خواهد داشت و شنا با آگاهی از طریق همین سایت می توانی به خریدی مطمئن دست بزنید. در حال حاضر برای خرید کنسانتره آهن به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

به بیان دیگر شما با خرید این محصول به صورت عمده می توانید تا حد زیادی این محصول را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما