تولید کنندگان نرمه گندله سنگ آهن

تولیدکنندگان نرمه گندله سنگ آهن این محصول به منظور استفاده برای تولید آهنگ های خالص و با کیفیت فرآوری می‌کنند در واقع مرحله اول برای ساخت آهن همان مرحله گندله سازی میباشد. صنایع گندله سازی یکی از صنایع بسیار با کیفیت و کار در کشور ما می باشد که علاوه بر اشتغالزایی بسیار زیادی که برای جوانان ایجاد کرده است یک محصول صادراتی بسیار پرسود نیز تولید کرده است که علاوه بر استفاده در صنایع داخلی به وفور نیز به کشورهای دیگر صادر می شود.

تولید کنندگان نرمه گندله سنگ آهن

مشخصات نرمه گندله سنگ آهن اسفنجی

مشخصات نرمه گندله سنگ آهن اسفنجی نرم گندله آهن که در صنایع گندله سازی تولید می شود در واقع در دو نوع مختلف که از جمله نرم های متراکم و نرم های اسفنجی می باشند تولید می شود در مورد مشخصات و ویژگی های گندله سنگ آهن اسفنجی میتوان به گزینه ها و موارد زیر اشاره کرد؛

  1. درصد تخلخل در این نرم گندله ها تا حد معینی حفظ می‌شود در واقع حفظ کردن درصد تخلخل یکی از ویژگی هایی است که حتما می بایست در تولید این محصول حفظ شود بنابراین سنگ های اسفنجی درصد تخلخل استاندارد دارند و در شرایط کاملاً تخصصی تولید می شوند.
  2. پخته شدن این محصول در کوره های مخصوص یکی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های این محصول است که آن را کاملاً آماده برای تولید آهن نموده است در واقع اگر گندله های آهن در کوره های مخصوص پخته نشوند هزینه های تولید آهن بسیار بالاتر رفته و در نهایت آهن به دست آمده کیفیت کافی را نخواهد داشت.
  3. ماده پیش زمینه برای تولید فولاد همین گندله های سنگ آهن می باشند در واقع از مشخصات این محصول می بایست به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد اگر که مشخصه مقاومت و تخلخل کافی در این محصول وجود نداشته باشد قطعا فولاد به دست آمده نیز یکی از فولادهای بسیار بی کیفیت خواهد بود که در بازار جهانی هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

خرید انواع نرمه گندله سنگ آهن

خرید انواع نرمه گندله سنگ آهن خرید سنگ آهن به عنوان یکی از مواد پیش زمینه برای صنایع گندله سازی از معادل سنگ آهن به صورت مستقیم انجام می‌شود اما این محصول را به صورت مستقیم از معادن تهیه نموده و سپس نسبت به تولید گندله های اسفنجی و گندله های ساده اقدام نموده ایم.

اگر هنگام خرید این محصول دچار شک شده و سوالات شما بی پاسخ ماندن می تواند جهت دریافت پاسخ سوالات خود و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و امکان مشاوره به صورت ۲۴ ساعته را برای شما فراهم آورده ایم و شما می توانید این محصول را پس از دریافت پاسخ سوالات خود به صورت مستقیم و با قیمت عالی از وبسایت ما خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما