تولید کنندگان سنگ آهن همات

سنگ آهن از انواع مختلفی از کانی تشکیل شده است برای استفاده در صنعت آهن و فولاد و در تهیه‌ی سیمان کاربرد دارد.سنگ هماتیت جز کانی موجود در سنگ آهن است که در کارخانجات سیمان سازی و دیگر صنایع استفاده می‌شود.تولید کنندگان سنگ آهن همات این نوع از سنگ آهن را به معادن استخراج می‌کنند و به صورت کلوخه، دانه بندی، کنسانتره و گندله در بازارهای داخلی توزیع و به فروش می‌رسانند.

تولید کنندگان سنگ آهن همات

نکات مهم در انتخاب سنگ آهن عیار بالا

نکات مهم در انتخاب سنگ آهن عیار بالا

معادن سنگ آهن در ایران و دیگر کشورها بسیار فراوان است.سنگ آهن جزء سنگ‌های معدنی است که دارای فلز آهن است.سنگ آهن عیار بالا در بسیاری از صنایع از جمله فولاد سازی و آهن بسیار پرکاربرد می‌باشد.استخراج سنگ آهن در ایران سالیانه به چندین تن می‌رسد و در انواع گوناگونی در داخل کشور توزیع می‌شود.سنگ آهن ایران جز سنگ‌های صادراتی هم می‌باشد و متقاضیان زیادی در کشورهای دیگر دارد.

سنگ آهن از کانی‌های چون منگنت، هماتیت، زئولیت، لیمونیت، سیدریت تشکیل شده است.سنگ آهن در عیارهای مختلفی در بازار موجود می‌باشد که توسط روش‌های مغناطیسی در کارخانجات فرآوری، سنگ آهن کم عیار و عیار بالا از هم جداسازی می‌شوند.

در فرآوری سنگ آهن اول سنگ آهن‌ها را خرد می‌کنند و توسط سرندهایی سنگ‌های هم اندازه از آن رد و به طرف نوار نقاله می‌روند ودوباره در دستگاه سنگ شکن می‌شوند و به ابعاد کوچک‌تری در می‌آیند. اینبار برای خردایش بیشتر در دستگاه آسیاب کنی ریخته می‌شوند و توسط آسیاب غلطکی بسیار ریز می‌شوند بعد با آب مخلوط می‌شوند و توسط روش مغناطیسی کانی‌های آهن دار از بقیه‌‌ی سنگ‌ها جدا می‌شود.

سنگ آهن عیار بالا که مقدار زیادی آب در خود دارد به وسیله‌ی فیلترهای خشک کننده آب آن گرفته می‌شود و بعد از خشک شدن وارد انبار می‌شوند.سنگ آهن با عیار بالا را می‌توان در صنایع فولادسازی و آهن استفاده کرد و سنگ‌هایی با عیار متوسط در تهیه‌ی سیمان پرکاربرد هستند و سنگ‌های آهن با عیار پایین در کوره‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروشگاه عرضه انواع سنگ آهن همات

فروشگاه عرضه انواع سنگ آهن همات

در ایران انواع سنگ آهن بر اساس عیار و کیفیت آن و به صورت کلوخه، دانه بندی، کنسانتره و گندله درجه بندی می‌شوند. عرضه سنگ آهن از خود معادن به صورت عمده به شرکت‌های سنگ صورت می‌پذیرد.فروشگاه و شرکت‌های پخش و مراکز بازرگانی انواع سنگ آهن را به صورت حضوری و مستقیم و بدون واسطه و با قیمت ارزانتر در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.خرید آنلاین و غیر حضوری هم در سال‌های اخیر بسیار گسترش داشته است و می‌توان از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی انواع سنگ آهن را تهیه نمود.سایت حاضر هم در فروش انواع سنگ آهن همات به صورت کلوخه و دانه بندی فعالیت دارد که میتوانید انواع سنگ‌آهن را به صورت عمده و جزیی سفارش داده و خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما