تولید کننده نرمه گندله آهن سیرجان

خوشبختانه امروزه شهر های زیادی هستند که در ایران مشغول به تولید نرمه گندله آهن هستند، به همین دلیل تولید کنندگان و فروشندگان نرمه گندله آهن با هم در رقابت سختی هستند و بیشتر باید تلاش کنند تا نرمه گندله آهن آن ها در کیفیت و دوام بیشتری تولید شود. تولید کننده نرمه گندله آهن سیرجان هم یکی از برند ها و شهر هایی هست که نرمه گندله آهن را تولید می کند.

تولید کننده نرمه گندله آهن سیرجان

ناگفته ها در مورد نرمه گندله آهن اسفنجی

ناگفته ها در مورد نرمه گندله آهن اسفنجی حال می خواهیم برای شما عزیزان ناگفته ها در مورد نرمه گندله آهن اسفنجی را بیان کنیم، شاید شما تا کنون نرمه گندله آهن را فقط به عنوان نرمه گندله آهن خام و خالص برای تهیه ی فلز شناخته اید ، اما باید بگویم که نرمه گندله آهن به عنوان سوخت و … هم قابل استفاده می باشد، که این برای از بین نبردن انرژی پاک خیلی خوب و مفید می باشد.

بیشترین کاربردی که از نرمه گندله آهن می شود، در صنعت ساختمان سازی است، اما در صنایع دیگری هم از آن استفاده می شود. یا در کارگاه های ریخته گری که مصرف زیادی از نرمه گندله آهن سیرجان را دارند.

شکل ظاهری نرمه گندله آهن کروی شکل است، و به خاطر ظاهر آن به آن نرمه گندله آهن اسفنجی می گویند. طی فرآیندی اکسیژن درون این نرمه گندله آهن را حذف می کنند و آن را آماده ی استفاده می کنند. گندله به معنی گلوله می باشد که مربوط به شکل ظاهری آن ها است.

توزیع کننده نرمه گندله آهن سیرجان

توزیع کننده نرمه گندله آهن سیرجان توزیع کننده نرمه گندله آهن سیرجان سالیان سال است که فعالیت زیادی را در عرصه ی توزیع نرمه گندله آهن داشته است و این نشان دهندی آن است که مصرف کنندگان نرمه گندله آهن سیرجان از آن راضی بوده اند و هیچ گونه نارضایتی را در آن مشاهده نکرده اند. نرمه گندله آهن اسفنجی کاملا به دلیل شکل ظاهری آن نام گذاری شده و اصلا دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست.

نرمه گندله آهن اسفنجی نسبت به آهن قراضه ها از کیفیت و عیار بالاتری بر خوردار هستند که این عامل تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت فلز نهایی می گذارد. نرمه گندله آهن اسفنجی را می توان در کوچک ترین کوره های ذوب آهن ذوب کرد و فلز نهایی را بدست آورد.

مرکز توزیع نرمه گندله آهن، آن را به تمام شهر های سراسر ایران ارسال می کند، و تا کنون نارضایتی از سوی مصرف کنندگان آن دیده نشده و فلز ها و فولاد هایی که از این نرمه گندله آهن درست می کنند، بسیار با دوام و محکم است. نرمه گندله آهن اسفنجی کاربرد های متعددی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما