تولید کننده سنگ آهن اولوژیست

سنگ آهن اولوژیست یکی از پر کاربردی ترین محصولات در صنایع فولاد می باشد، که یک ماده معدنی بسیار مهم هستند، تولید کننده این محصولات داخلی را با نوع کیفیت بالا به تولید می رسانند و آن ها در حجم بالا به فروش می رسانند که کمیت و کیفیتی موجود در کارخانه های تولیدی میلگرد بستر قم و فولاد و آهن را بر طرف ساخته اند، همچنین آن را برای مصارف خاصی به کار می برند و با فروش زیاد سطح تولید آن ها را بالا می برند، که تولید کننده ها با این کار خود سبب افزایش کسب و کار شده اند و در بیشتر قسمت های ایران وجود دارند و به تولید می پردازند.

تولید کننده سنگ آهن اولوژیست

دانستنی ها در مورد سنگ آهن عیار بالا

دانستنی ها در مورد سنگ آهن عیار بالا سنگ آهن عیار بالا بیشتر از نوع دانه ای هستند و مهم ترین عواملی که بر ارزش سنگ آهن می افزایند بالا بودن عیار بودن آن ها می باشد و این عیار باعث افزایش ظرفیت تولیدی در کوره می شود و مصرف الکتریکی را کاهش می دهند، همچنین خاصیت احیا پذیری نیز بالا می رود.

پس در نهایت برای اینکه عیار را بالا ببرند باید آن ها را با کوره ذوب کنند و ناخالصی ها را بگیرند که با سپری کردن چند مرحله آماده برای فراوری می شوند از جمله مراحل می توانیم به آسیاب کردن و یا شستشو و خورد کردن اشاره کنیم، که در آخرین مرحله جداسازی به روش جدا سازی مغناطیسی می رسیم که تا حدودی عیار را بالا می آورد.

میلگرد بستر گالوانیزه به راحتی به دست نمی آید و باید با کمک برخی از کارشناسان خبره عیار بالای آن را به دست آورد و با قیمتی گران تر برای تولیدات بهتر به فروش رساند، البته هرچه عیار باشد مقاومت بیشتری را نشان می دهد، بیشتر این محصولات را با نام چدن یا فولاد می شناسند.

همچنین با اشکال مختلفی مورد عرضه قرار می گیرند و احیا پذیری آن امروزه با کاهش فراوانی مواجه شده است که بیشترین مصارف آن در خودروسازی و صنایعی که از فولاد درست می شوند به کار می روند.

پخش انواع سنگ آهن اولوژیست

پخش انواع سنگ آهن اولوژیست پخش سنگ آهن در انواع اولوژیست در تمام نقاط ایران انجام می گیرد که هم در داخل و هم در خارج از کشور پخش می شود، این محصول باید از کیفیت و جنس مرغوب باشند که به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسند که به صورت مستقیم بدون واسطه انجام می گیرد و قیمت آن هم مناسب می باشد و آن را در پخش در انواع سایز به فروش می رسانند.

پخش انواع این سنگ آهن اولوژیست برای صنعت فولاد بیشترین کاربرد را دارد و سبب می شود با پخش آن به محصولات جدیدی که با کیفیت خاصی تهیه و تولید شده اند برسیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما