تولید کننده بهترین گندله آهن ایرانی

سنگ آهن سنگان یکی از محصولات جانبی در صنایع تولید فولاد و آهن می ‌باشد که به‌ صورت دایره‌ های کوچک و با درجه خلوص های متفاوتی می ‌باشد که توسط بسیاری از شرکت‌ های مختلف، تولید و عرضه می‌ گردد، تولید کننده بهترین گندله آهن ایرانی این نمونه آهن‌ ها را با کیفیتی بالا و با درجه خلوص عالی تولید کرده و در اختیار مراکز مختلف مصرف کننده و خریداران در سراسر کشور قرار می ‌دهد.

تولید کننده بهترین گندله آهن ایرانی

شناسایی کیفیت گندله آهن ایرانی

شناسایی کیفیت گندله آهن ایرانیسنگ آهن قرمز به ماده اولیه مهم برای تولید آهن خام گفته می‌ شود که از سنگ‌ آهن و مواد افزودنی های مختلفی تحت شرایط خاصی تولید می ‌گردد و معمولاً به روش احیای مستقیم و توسط کوره‌ های آهن تولید می ‌گردد و دارای ناخالصی پایین و عیار آهن بسیار بالایی می باشد.

عمدتاً مواد اولیه ای که برای تولید گندله آهن استفاده می ‌شود شامل آهک، بنتونیت، آب، سیمان، مواد آلی و شیر آهک می باشد که میزان هرکدام از آنها می‌ تواند در عیار سازی بالا و کیفیت این نمونه آهن تاثیر زیادی داشته باشد.

کیفیت گندله آهن تاثیر بسیار زیادی در محصولات تولید شده از آن توسط آن و همچنین عرضه و فروش آن دارد و هرچه میزان عیار آهن در این محصول بیشتر باشد تاثیر بسیار بیشتری نیز بر میزان کیفیت و کارایی آن دارا می‌ باشد، از.اینرو بسیاری از شرکت‌ های تولید کننده با علم بر این موضوع، اقدام به تولید گندله های مرغوب و باکیفیت در سطح وسیعی نموده اند.

یکی از مواردی که در کیفیت گندله تولیدی تاثیر بسیار زیاد دارد، درصد دانه‌ بندی مواد اولیه برای تولید آن و همچنین اندازه ذرات آن می باشد و هرچه دانه بندی ذرات تشکیل ‌دهنده برای تولید گندله بزرگتر باشد گندله حاصله از استحکام کمتر برخوردار است به همین علت بهترین دانه بندی برای تولید گندله آهن باکیفیت در حدود 40 میکرون می باشد تا بتوان محصولی با کیفیت تولید کرد.

خرید عمده گندله آهن ایرانی

خرید عمده گندله آهن ایرانی خرید گندله آهن ایرانی به صورت عمده سبب می‌ گردد تا این محصول با قیمتی پایین و مقرون به صرفه عرضه گردد و به فروش برسد، از اینرو متقاضیانی که قصد خرید عمده گندله آهن ایرانی را دارند می‌ توانند از طریق یکی از راه‌ های ارتباطی موجود در سایت با کارشناس فروش ما تماس گرفته و آن را به ‌صورت مستقیم و بی‌ واسطه خریداری نمایند.

مجموعه ما به‌ عنوان یکی از نمایندگی‌ های عرضه ‌کننده گندله آهن می باشد که این محصول را به‌ صورت مستقیم و بی‌ واسطه در اختیار سایر مراکز تولید کننده و مصرف ‌کننده قرار می‌ دهد و در فروش عمده محصولات خود، آن را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می ‌نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما