تولید کنسانتره سنگ آهن خشک

با توجه به پیشرفت های علم و تکنولوژی تمام فرایند های تولید کنسانتره آهن خشک با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می ‌پذیرد و به همین دلیل کنسانتره های تولید شده با بالاترین کیفیت روانه بازار می‌شود.

تولید کنسانتره آهن در کشور با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب صورت می پذیرد زیرا این مواد در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. 

 تولید کنسانتره سنگ آهن خشک

کنسانتره آهن خشک را بشناسیم

کنسانتره آهن خشک را بشناسیم ماده اولیه برای تولید فولاد، سنگ آهن می باشد که سنگ آهن پس از تبدیل شدن به کنسانتره آهن خشک و گندله تبدیل به فولاد می شود.

از آن جا که فولاد در بخش صنعت به یک ضرورت مهم تبدیل شده است پس از افزایش تقاضای کنسانتره آهن را نیز به دنبال دارد.

سنگ آهن به دو صورت فرآوری و آماده می‌شود یکی تولید سنگ آهن دانه بندی شده و دیگری تولید کنسانتره سنگ آهن خشک می باشد.

کنسانتره آهن خشک معمولاً به صورت دانه بندی و بدون آب انجام می پذیرد بدین صورت که با روش جدایی فیزیکی سنگ آهن پر عیار از سنگ آهن های کم عیار جدا می شود.

کنسانتره آهن خشک به دلیل پایین بودن عیار در کوره های معمولی قابل استفاده نمی باشد و به دلیل سیستم احیای مستقیم در کوره های بلند از آن استفاده می کنند برای تولید کنسانتره با عیار بالا باید از روش های پیشرفته تر برای تولید آن کمک گرفت.

برای تولید این کنسانتره ها اولین مرحله با ورود سنگ معدن به کارخانه صورت می ‌پذیرد که ماده معدنی توسط سنگ شکن به قطعات ریز تبدیل و خرد می شود.

مواد خرد شده توسط نوار نقاله جابجا می شود که در این مرحله بسته به ابعاد ویژگی ‌هایی که سنگ معدن دارد از سنگ شکنی عبور می کند و در این مرحله سنگ ‌معدن پر عیار سازی می‌شود و با جدا نمودن ترکیبات باطله از مواد اصلی وارد مرحله بعدی که مرحله آبگیری می باشد می شود.

سنگ آهنی که پر عیار شده در خود مقداری آب دارد و باید این آب از آن جدا شده و خشک گردد و رطوبت آن بین ۹ تا ۱۰ درصد باشد برای جدا کردن این آب از فیلتر های مخصوص استفاده می کنند.

همه این کارها انجام می‌پذیرد تا عیار آهن موجود در سنگ بالا برود و مواد مضر در آن از بین برود و همچنین به صورت یکپارچه درآید.

فایده تبدیل سنگ آهن به کنسانتره خشک کم کردن هزینه ذوب و انرژی می ‌باشد همچنین کم کردن هزینه تصفیه و کاهش آلودگی از فواید این کار می باشد. 

فروش کنسانتره هماتیتی آهن زنجان

فروش کنسانتره هماتیتی آهن زنجان فروش کنسانتره آهن و سنگ آهن هماتیتی زنجان در انواع دانه بندی با توسعه واحد های استخراج و فرآوری سنگ آهن در این استان با سرمایه گذاری های داخلی روز به روز در حال توسعه و افزایش می باشد.

خوشبختانه با ورود سرمایه گذاران خارجی در بخش کنسانتره آهن زنجان روز به روز شاهد توسعه معادن در این زمینه خواهیم بود.

بررسی‌ها نشان داده است که آهن موجود در معادن سنگ آهن زنجان از نوع هماتیتی می باشد که از نوع پرعیار آهن می باشد.

با ایجاد کارخانه های فولادسازی برای تکمیل زنجیره تولید فولاد می توان فروش کنسانتره هماتیتی آهن زنجان بسیار بالا برود و این مناطق تبدیل به قطب فولاد در ایران شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما