توزیع کنندگان نرمه گندله آهن اسفنجی

توزیع کنندگان گندله آهن اسفنجی به طور گسترده ای در سراسر کشور اقدام به توزیع این محصول با چندین روش متفاوت کرده اند و این نرمه گندله آهن اسفنجی یکی از مهمترین الزامات برای صنایع تبدیلی در کشور است، همچنین کیفیت این محصول به حدی بالا است که محبوبیت وطرفدار بسیاری در ایران و مخصوصا در کشور های همسایه مثل عراق وترکیه داشته و به آن ها صادر می شود.

توزیع کنندگان نرمه گندله آهن اسفنجی

نرمه گندله آهن اسفنجی چه ویژگی هایی دارد؟

نرمه گندله آهن اسفنجی  چه ویژگی هایی دارد؟ قبل از اینکه نرمه گندله آهن اسفنجی را معرفی کنیم و بگوییم خواص آن چیست و چه ویژگی هایی دارد، بهتر است خود آهن اسفنجی را بشناسیم. معمولا آهن اسفنجی در کارخانه های مورد نظر تولید می شود، برخی از اسفنج های آهنی نرم تولید می شوند که معمولاً به دلیل اندازه کوچک به نرمه گندله آهن خام یا آهن اسفنجی خوانده می شود و به همین دلیل استفاده از آن ها در کوره باعث می شود که تولید این محصول کاهش پیدا کند.

اما چند مورد از ویژگی های نرمه گندله آهن اسفنجی:

  • گندله های آهن و آهن اسفنجی قابلیت بازگشت به زنجیره فولاد را دارند.
  • نرمه گندله های آهن دانه های ریز گلوله ها با اندازه کمتر از شش میلی متر است.
  • این نرمه های گندله آهن اسفنجی را می توان به کنسانتره آهن اضافه کرد که خوشبختانه این امر تا حد زیادی به کاهش میزان ضایعات در زنجیره تولید فولاد و محصولات آهن خام کمک می کند.
  • این محصول همچنین می تواند با استفاده از تکنولوژی بریکت مجدداً مورد استفاده قرار گیرد.
  • نرمه گندله آهن به دلیل وزن کمی که دارد قابلیت شارژ در کوره های قوس الکتریکی را ندارد و به دلیل مشکلات حمل سنگ معدن، جذابیت چندانی برای صاحبان صنایع دیگر برای خرید آن وجود ندارد.

پخش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی خام

پخش انواع نرمه گندله آهن اسفنجی خام فروش و پخش نرمه گندله آهن اسفنجی خام در انواع سایز ها به صورت عمده و با قیمت های مختلف توسط مراکز و شرکت های زیادی در حال انجام است، البته همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مهمترین آن ها می توان به کیفیت و مرغوبیت آن در کنار وزن آن ها اشاره کرد.
اما برای خرید این محصول با قیمت استثنایی می توانید به فروشگاه اینترنتی ما یا وب سایت ما مراجعه کنید که در این سایت فروش نرمه گندله آهن اسفنجی به صورت عمده آغاز شده است و می توانید سفارش خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت ما ثبت کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید، همچنین درصورت بروز مشکل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما