توزیع کنندگان سنگ آهن خام

سنگ آهن خام که مواد اولیه حاصل فولاد می باشد که بیشترین درصد این سنگ را فولاد تشکیل می دهد که در صنعت به خصوص در صنعت خودرو سازی کاربرد بسیار زیادی دارد به همین دلیل توزیع کنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به صورت معتبر بوده و یک محصولی با کیفیت بسیار زیاد وارد بازار می کنند. به دلیل زیاد بودن تولید کنندگان راه دسترسی به این محصول آسان بوده و همه سعی خود را می کنند که رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند و شما می توانید با خیال آسوده خرید فرمایید.

توزیع کنندگان سنگ آهن خام

خصوصیات مهم سنگ آهن خام عیار بالا

خصوصیات مهم سنگ آهن خام عیار بالا سنگ آهن در مصارف صنعتی و در ساختمان ها و دیگر مکان ها نیز کاربرد بالایی دارد و این محصول دارای انواع مختلف و عیار های مختلفی می باشد که سنگ آهن عیار بالا بر کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد. درسنگ عیار بالا شکل ترکیبی آن نیز نوثر مط باشد جنانچه این محصول دارای سیلیس باشد از عیار خوبی برخوردار نیست وعیار آنها برای استفاده در کوره به گانگ آهنی آن بستگی دارد که هرچه بیشتر باشد بهتر بوده است.

در سنگ عیار پایین مقدار آهن آن پایین بوده و در عیار بالا طی مراحلی و با اضافه کردن ترکیبات دیگر آن را به محصول عیار بالا تبدیل می کنند که خصوصیات خاصی را دارا می باشد.

از دیگر خصوصیات عیار بالا داشتن کیفیت و مقاومت بسیار بالا، چنین ظاهری صیقلی، قیمت مناسب تر، رنگ متفاوت تر و….. این سنگ ها دارای مقداری آب در ترکیبات خود می باشند در نتیجه طی نراحلی آب را می گیرند.بنا براین خالص بودن این محصول نشانه عیار بالای آن بوده که طی مراحلی این محصول خالص شده و باعیار بالا ارائه می شود.

صادرات عمده سنگ آهن خام

صادرات عمده سنگ آهن خام صادرات سنگ آهن در کشور از رونق بسیار زیادی برخوردار بوده یکی از پر فروش ترین محصولات هم در داخل کشور و همچنین در زمینه صادرات به خارج دارد که حرف اول را می زند این محصول کاربرد فوق العاده ای دارد مخصوصا در صنعت خودرو سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

داشتن رنگ، طرح های مختلف توجه هر ببینده را به خود جلب مینماید که دلایل دیگر صادرات و فروش این محصول بوده که به روشهای بسیار زیادی بنا به سفارش صادر می شود. که یکی از روشهای متداول فروش عمده این محصول بوده که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده زیرا از قیمت پایین تری نسبت به روش های دیگر برخوردار می باشد و سالانه هزاران تن از این محصول صادر می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و نظر مشتریان را به خود جلب نموده است

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما