توزیع کننده سنگ آهن شرق

سنگ آهن شرق یکی از انواع سنگ آهن عیار بالا به شمار می رود که امروزه در بازار مشتریان بسیار زیادی دارد و توزیع کننده این محصول با توجه به کیفیت بالای محصولات و استفاده های گوناگون از محصول در داخل و خارج از ایران به توزیع محصول مورد نظر خود در داخل و خارج می پردازد و محصولات را با کیفیت بسیار بالا در اختیار خریداران ایرانی و خارجی قرار می‌دهد. امروزه برای خرید از توزیع کننده بهتر است خرید از تولیدکنندگان اصلی را در اولویت کار خود قرار دهید.

توزیع کننده سنگ آهن شرق

سنگ آهن عیار بالا چه ویژگی هایی دارد؟

سنگ آهن عیار بالا چه ویژگی هایی دارد؟ سنگ آهن عیار بالا یکی از بهترین محصولات است که امروز در بازار مشتریان بسیار زیادی دارد و به صورت کلی به این دلیل این محصول را عیار بالا می‌دانند که میزان بسیار زیادی از آن را آهن تشکیل داده است و مقدار کمی از آن از آلیاژهای متفاوت و مختلف است. به صورت کلی اگر بخواهیم به برخی از ویژگی های سنگ آهن عیار بالا بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نقطه ذوب بالا: یکی از مهم ترین ویژگی های سنگ آهن عیار بالا را می توان نقطه ذوب بالای این محصول دانست به صورت کلی می توان گفت هرچه عیار این محصول بالاتر باشد نقطه ذوب آن تا حدود زیادی بالاتر خواهد رفت، برای مثال در اکثر موارد برای ذوب کردن سنگ آهن هایی با عیار بالا و حداقل دمای ۱۶۰۰ درجه سانتیگراد نیاز است.
  • میزان آهن زیاد: در سنگ هایی با عیار بالا در حدود ۶۵ الی ۷۵ درصد سنگ را آهن خالص تشکیل داده است و به همین دلیل آن را سنگ آهن عیار بالا می نامند به صورت کلی اگر درصد آهن موجود در سنگ آهن کمتر از ۶۵ درصد باشد کیفیت آن تا حدود زیادی زیر سوال می‌رود و دیگر عیار بالایی ندارد.
  • کیفیت بالا: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول را می‌توان کیفیت بالای آن دانست کیفیت بالای انواع مختلف محصولات باعث می شود می توان از آن ها در موارد متعددی بهره برد و به همین دلیل در داخل و خارج از ایران سنگ آهن عیار بالا پرطرفدارترین انواع محصولات است.

خرید بدون واسطه سنگ آهن شرق

خرید بدون واسطه سنگ آهن شرق امروزه خرید سنگ آهن شرق به روش های مختلفی امکان پذیر است و بسیاری از خریداران محصول مورد نظر خود را از طریق واسطه ها و یا بدون واسطه خریداری می‌کنند اما یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه نمود این است که خرید بدون واسطه سنگ آهن شرق می‌تواند باعث شود محصول مورد نظر مشتریان با کیفیت بالاتری به دست آنها برسد و همچنین به دلیل حذف واسطه های گوناگون از خرید این محصول قیمت محصولات تا حدود زیادی مناسبتر و اقتصادی تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما