توزیع مستقیم کنسانتره آهن خشک

فعالیت بسیار زیاد در بازار کنسانتره آهن خشک باعث شده است که ما بزرگ ترین شرکت و فروشگاه توزیع مستقیم کنستانتره آهن خالص باشیم .تجربه و مهارت بسیار زیاد در تولید کنسانتره اهن با کیفیت باعث شده است که صادرات کنسانتره آهن خالص را به کشورهای بسیار زیادی داشته باشیم. با تکیه بر دانش و مهندسی بروز و همچنین دستگاه های پیشرفته علاوه بر افزایش کیفیت محصولات توانستیم قیمت بسیار مناسبی را برای مشتریان به علت توزیع مستقیم فراهم بیاوریم

توزیع مستقیم کنسانتره آهن خشک

همه چیز درباره کنسانتره آهن خالص

همه چیز درباره کنسانتره آهن خالص کنسانتره خالص یک ماده معدنی می باشد که به علت نیمه خام بودن آن را یک ماده معدنی می نامند. در واقع این ماده یک فراورده صنعتی می باشد که به علت این که برای مصارف گوناگون به عنوان ماده اولیه استفاده می شود، آن را به عنوان، یک ماده معدنی هم محسوب می کنند. در این ماده که به صورت خالص ارائه می شود ۸۰ درصد را آهن و ۲۰ درصد را کربن تشکیل می دهد به علت این که در آن کربن وجود دارد می توان آن را برای ساخت فولاد هم استفاده کرد. البته کنسانتره آهن می تواند، دارای درصد های مختلف از مواد گوناگون باشد که بر اساس کاربردهای مختلف استفاده می شود به عنوان مثال در کنسرت های خالص دیگری می توان ۹۰ درصد آهن و فقط ۱۰ درصد کربن را داشت و یا حتی ۱۰۰ درصد را آهن خالص تشکیل بدهد.

مورد بعدی که در مورد کنسانتره خالص می توان اشاره کرد این است که این ماده دارای نقطه ذوب و جوش کمتری نسبت به آهن معمولی می باشد این موضوع بسیار برای کارخانه های ذوب آهن دارای اهمیت می باشد چون که با کمتر بودن نقطه ذوب و جوش باعث این موضوع می شود که هزینه های کمتری برای روشن کردن کوره ها صرف کنید مورد بعدی در مورد کنسانتره خالص این موضوع می باشد که کنسانتره خالص توانایی استفاده در کوره های القایی و کوره‌های عادی را دارد می‌توان آن را در مصارف گوناگون به راحتی استفاده کرد.

صادرات عمده کنسانتره آهن خشک

صادرات عمده کنسانتره آهن خشک مهندسین ما با فرآوری کنسانتره آهن و خشک توانسته اند با کیفیت ترین نوع کنسانتره را در ایران با درصد خلوص بسیار بالا تولید کنند . با داشتن تمام استانداردهای بین المللی در مراحل تولید محصولات خود توانستیم صادرات عمده کنسانتره آهن خود را به کشورهای خارجی داشته باشیم شما میتوانید برای خرید این محصول تنها با یک کلیک به فروشگاه ما مراجعه کنید در فروشگاه ها و تخفیف های استثنایی کمترین قیمت برای خرید کنسانتره آهن خشک همراه با کیفیت بسیار بالا ر ادر اختیار خود خواهید داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما