توزیع عمده سنگ آهن خواف

سنگ آهن خواف یکی از بهترین محصولات تولید شده است که به کمک تکنولوژی های برتر استخراج می گردد و در صنایع مختلف از این کانی معدنی استفاده های بی شماری می شود و در بازار های تجاری تقاضای زیادی برای خرید عمده انواع سنگ آهن خواف دیده می‌ شود. بر اساس همین موضوع توزیع این کالا ها بیشتر به صورت عمده انجام می پذیرد.

توزیع عمده سنگ آهن خواف

ویژگی های مهم سنگ آهن عیار بالا

ویژگی های مهم سنگ آهن عیار بالا سنگ آهن عیار بالا برای استفاده در کارخانه های تولید آهن و فولاد جزو مواد اولیه اصلی به حساب می‌ آید و در واقع می‌ توان گفت بخش عمده‌ ای از سنگ آهن های استخراج شده از معادن در کارخانه های تولید فولاد به مصرف می‌ رسد و تنها بخشی از آنها در دیگر روش ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

سنگ آهن از معادن مختلفی بهره برداری می گردد که در هر یک از این معادن بر اساس شرایط و اقلیم و آب و هوایی این نوع محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی هستند. سنگ آهن عیار بالا معمولاً با نام‌های تجاری متفاوتی در بازار معرفی می گردد که در این زمینه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ آهن هماتیت
  • سنگ آهن مگنتیت
  • سنگ آهن زئولیت

هر یک از این نوع محصولات از خواص فیزیکی و شیمیایی به‌ خصوصی برخوردار هستند و بر اساس همین پارامتر ها در تولید بهترین محصولات شرکت های فولاد مورد استفاده قرار می گیرند.

در بین موارد گفته شده سنگ آهن مگنتیت خاصیت مغناطیسی قوی به خود اختصاص می دهد و به عنوان یکی از پر عیار ترین سنگ های آهن مورد توجه قرار می‌ گیرد. این محصولات از نظر اقتصادی نیز قیمت‌ های بالاتر در قیاس با دیگر نمونه‌ ها به خود اختصاص می‌ دهند و به نوعی که هر چقدر عیار آنها بالاتر باشد، قیمت آنها هم به همان مراتب بالا می رود.

خرید بدون واسطه سنگ آهن خواف

خرید بدون واسطه سنگ آهن خواف خرید سنگ آهن همیشه به صورت تناژی و در حجم های بسیار زیادی انجام می‌ پذیرد و از آنجایی که این محصول در مناطق مختلفی از کشور از معادن استخراج می گردد، خرید بدون واسطه و مستقیم برای متقاضیان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

یکی از بهترین انواع سنگ آهن ها از معادن خواف استخراج می‌ شود و این محصولات از عیار بسیار بالایی برخوردار هستند و برای تولید بهترین آلیاژ های فولادی و آهنی از آنها استفاده می گردد. در خرید بدون واسطه سنگ آهن خواف قیمت های بسیار مناسب تر و پایین تری برای عرضه این نوع کالا ها در نظر گرفته می شود که در خرید های عمده از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما