بازار فروش سنگ آهن خام

سنگ آهن از فراوان ترین سنگ ها در زمین و کاربردی ترین مواد معدنی موجود است که حدود پنج درصد پوسته زمین را تشکیل می ‌دهد و یکی از انواع سنگ معدن می باشد که دارای رگه هایی از آهن می باشد و ماده اولیه تولید فولاد است و به منظور تولید فولاد استفاده می شود. این عنصر به راحتی اکسیده می ‌شود، بازار فروش سنگ آهن خام آن را با قیمت مناسب و تناژ های متنوع به فروش می رساند.

بازار فروش سنگ آهن خام

باکیفیت ترین انواع سنگ آهن طبیعی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع سنگ آهن طبیعی کدامند؟ سنگ آهن طبیعی در بسیاری از موارد و صنایع کاربردی و پرمصرف است و امروزه توسط بسیاری فروخته می شود و بازار فروش گرمی دارد، عمده ترین کاربردها و موارد مصرف سنگ آهن در ساخت ماشین آلات، تجهیزات ساختمان سازی، راه آهن تجهیزات مختلف صنعتی و به کارگیری تولید بتن و سیمان، گل حفاری، شست و شوی زغال سنگ و تهیه رنگ دانه ها می باشد.

از سایر کاربردهای سنگ آهن می توان به ساخت قطعات ماشین و ساخت فولادها و نوع خاص آنها و مگنت ها و کاتالیست، استفاده در صنعت فلز و فلزکاری و ساخت دارو به عنوان عامل ردیاب در تحقیقات بیوشیمی و استفاده در صنعت دارو سازی و فلزکاری و پولیش و ساخت جوهر های مغناطیسی و تولید جوهر پرینت و ساخت لوازم آرایشی و ساخت کود و پلاستیک و رنگ های نقاشی و هنری اشاره کرد.

سنگ آهن برای استفاده و مصرف نیازمند خالص سازی است و استخراج آهن از سنگ معدن فرایند‌های فیزیکی و مکانیکی و شیمیایی ویژه ای را طی می کند، در طی فرآیند شیمیایی سنگ های اکسیدی آهن توسط کربن احیا و عنصر آهن آزاد می شود و برای خالص سازی ابتدا سنگ معدن باید مراحل عملیات مانند خرد کردن، آسیاب کردن، سرند کردن، شستشو، استفاده از جدا کننده مغناطیسی را طی کند.

سنگ آهن طبیعی انواع مختلفی دارند و قیمت آنها، مناسب و مقرون به صرفه است، قابل ذکر است حداقل آهن موجود در سنگ آهن، 20 درصد است و هر چه مقدار آهن آنها افزایش داشته باشد ارزش بالاتری دارد.

انواع سنگ آهن از لحاظ شکل ظاهری: دانه بندی شده، کلوخه، کنسانتره، گندله

انواع سنگ آهن از لحاظ نوع کانی: هماتیت، مگنتیت، زئولیت، لیمونیت، سیدریت

پخش انواع سنگ آهن خام

پخش انواع سنگ آهن خام قیمت سنگ آهن متاثر از عوامل مختلفی مانند قیمت فولاد، شاخص تولید ناخالص داخلی، قیمت نفت خام، قیمت آلومینیوم، قیمت طلا، نرخ بهره، نرخ تورم، ارزش دلار، ارزش سهام و میزان تولید آهن و فولاد بر قیمت جهانی سنگ آهن موثرند. پخش سنگ آهن در تاژ های مختلف و کیفیت و خلوص بالا و قیمت های مناسب به شعب و مراکز فروش معتبر سراسر کشور صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما