بازار خرید گندله گل گهر

گندله آهن اسفنجی در اصل با بازسازی آهن اسفنجی ساخته می شود و سپس گندله آهن اسفنجی به جای ضایعات در کارخانه های فولاد ،استفاده شده است. همانطور که می دانید ، ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان آهن اسفنجی است. تولید آهن اسفنجی روز به روز در حال افزایش است. از این رو بازار خرید گندله گل گهر با رشد خوبی همراه بوده و به کشورهای دیگر هم صادر می گردد.

بازار خرید گندله گل گهر

مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی

مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی از آنجا که شما باید برای صادرات و فروش آهن اسفنجی برنامه ریزی کنید و قیمت ها دائما در حال افزایش و کاهش است ، برای این منظور باید افراد ماهر در این زمینه را بشناسید تا قیمت روزانه آهن اسفنجی و گلوله را دریافت کنید. افزایش قیمت جهانی سنگ آهن و قیمت دلار در بازارهای بین المللی و کاهش ارزش ریال در برابر آن دلایلی است که باعث تغییرات و نوسانات قیمت روزانه گندله آهن و آهن اسفنجی می شود.

نرخ ارز در تعیین قیمت سنگ آهن و فرآورده های اولیه آهن بسیار مثر است. هنگام تعیین قیمت گندله باید نکات زیر را نیز در نظر گرفت. اندازه گندله آهن: اد اندازه گلوله باید بین 9 تا 16 میلی متر باشد. ترکیبات: حاوی هماتیت بازسازی کننده است. تخلخل در گلوله های آهن: از یک طرف ، بین 25 تا 30 درصد فرسایش گلوله: احتمال کمتر فرسایش بهترین گزینه برای انتخاب است.

فروش گندله آهن سنگان ، که ظرفیت تولید سالانه آن تقریباً به 15 میلیون تن افزایش یافته است ، برای استفاده در کوره بلند یا انتقال مستقیم به واحدهای احیاء برای تولید آهن اسفنجی مورد نیاز کارخانه های دارای کوره های القایی و کوره های قوس الکتریکی. فروش گندله آهن سنگان در سال 1995 با راه اندازی خط تولید با ظرفیت 5 میلیون تن و فرآوری گندله آهن آغاز شد

. دو کارخانه دیگر که مجموع ظرفیت تولید و فروش گندله آهن سنگان را به 15 میلیون تن در سال افزایش می دهد و هدف آنها افزایش 5 میلیون تنی تولید آنها است ، در سال 1996 تصویب شد. با راه اندازی و تولید کنسانتره سنگ آهن سنگان ، فروش گندله آهن سنگان و فروش کنسانتره آهن سنگان افزایش می یابد. اکتشاف و بهره برداری از معادن جدید در منطقه سنگان می تواند به تامین سنگ آهن خام مورد نیاز این واحدها کمک کند.

بازرگانی فروش گندله گل گهر

بازرگانی فروش گندله گل گهر گندله آهن اسفنجی از سنگ آهن نرم تشکیل شده و در واحدهای احیاء و واحدهای ذوب مورد استفاده قرار می گیرد. گلوله ها از سنگ آهن نرم به عنوان گلوله ساخته می شوند که ابتدا خام هستند و سپس سفت و پخته می شوند. از آن در تولید آهن با بازسازی به روشهای مختلف در کوره های بلند استفاده می شود. گلوله ها در اصل ماده اولیه تولید آهن هستند که باید توسط کوره های بلند به درستی تولید شوند. در این روش ، گندله های خام از طریق 90 درصد سنگ آهن با محلول مانند آب پمپ می شوند و نتیجه آن گندله است. از این رو بازرگانی فروش گندله گل گهر شرکت ما این محصول را به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صادر می کند که می توانید برای اطلاع از نحوه صادرات به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما