بازار خرید گندله آهن اسفنجی

بازار خرید گندله آهن اسفنجی، با صادرات انواع گندله، این محصول را به دیگر کشور ها صادر کرده و موجب کسب درآمد مناسب برای تولید بیش تر و ارتقای کیفیت محصول می شود. گندله آهن خشک یکی از بهترین مواد معدنی فراوری شده می باشد که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، امکان صادرات آن فراهم شده است. صادرات گندله آهن نشان دهنده کیفیت و عیار بالای آن می باشد.

بازار خرید گندله آهن اسفنجی

آشنایی با گندله آهن اسفنجی خشک

آشنایی با گندله آهن اسفنجی خشک گندله آهن اسفنجی خشک یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین مواد معدنی می باشد. در واقع سنگ آهن پس از تبدیل به کنسانتره و سپس گندله، به فولاد تبدیل می شود. گندله آهن نقش مهمی در زمینه ی تولید فولاد دارد. عمده ترین ماده برای تولید گندله، آهن می باشد. به گلوله های تولید شده از نرمه سنگ آهن، گندله می گویند.

امروزه با افزایش روزافزون تقاضای فولاد، نیاز به کنسانتره آهن نیز افزایش پیدا کرده است. در اصل با فراوری سنگ آهن می توان به گندله آهن دست یافت. با این کار هزینه ذوب و انرژی به شدت کاهش پیدا می کند و هزینه تصفیه نیز به حداقل ممکن می رسد.همچنین از دیگر فواید فراوری سنگ آهن و تولید گندله، کاهش آلودگی می باشد. برای این منظور سنگ آهن پس از طی کردن مراحل خردایش، آسیاب کنی، پر عیار سازی و آبگیری فرآوری می شود.

پخش گندله آهن اسفنجی به صورت مستقیم

پخش گندله آهن اسفنجی به صورت مستقیم با تولید گندله آهن، می توان به تولید انبوه فولاد و به دنبال آن رشد دیگر صنایع دست یافت. گندله آهن با طی مراحل ذکر شده به دست می آید که امروزه استفاده از این ماده مهم صنعتی بسیار زیاد است. بنابراین تولید انبوه گندله آهن یک نیاز ضروری است و با استفاده از دانش روز و فناوری های پیشرفته این امر میسر شده است.در واقع با پخش گندله آهن اسفنجی به صورت مستقیم در دیگر زمینه ها اعم از صنایع ساختمانی و سایر موارد، ممکن شده است چرا که امروزه کاربرد گندله آهن به عنوان سنگ آهن فرآوری شده، از خود سنگ آهن بیشتر است و هزینه ها و آلودگی های مصرف سنگ آهن خام را ندارد.

پس به کار گیری گندله آهن اسفنجی از هر لحاظ نسبت به سنگ آهن خام سود بیشتری دارد. کاهش آلودگی های زیست محیطی با تولید انبوه گندله آهن و جایگزین کردن آن به جای سنگ آهن خام میسر می شود. بنابراین بهتر است این ماده مهم به تولید انبوه رسیده و از معضلات و مشکلات ناشی از عدم استفاده ار آن بکاهد.گندله آهن باکیفیت موجود در ایران هم از نظر اصالت و هم از نظر مرغوبیت توانست از تاییدیه های لازم را کسب کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما