بازار خرید نرمه گندله آهن سیرجان

وقتی سنگ آهن از معادن استخراج می شود برای پاک سازی و یا خالص کردن آهن و جدا کردن آهن از انواع اضافات آن را در کوره های ذوب می ریزند و طی فرآیندی از سنگ آهن گندله استحصال شده و طی این فرآیند نرمه بجا می ماند. از بازار خرید نرمه گندله آهن سیرجان استفاده کرده و این کالای بسیار اساسی در صنعت را با قیمتی بسیار منصفانه خریداری فرمایید.

بازار خرید نرمه گندله آهن سیرجان

خصوصیات مختلف نرمه گندله آهن سیرجان

خصوصیات مختلف نرمه گندله آهن سیرجان ایران کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان آهن و سایر مشتقات آهن و یکی از بزرگترین صادر کنندگان آن است و معادن سنگ آهن را در شهرهای مختلف کشور می توان دید و یکی از بزرگترین معادن سنگ آهن مربوط به شهر سیرجان است در این شهر معادن بسیار بزرگی از سنگ آهن را مشاهده می کنید که پس از استخراج سنگ آهن از معادن این شهر سنگ آهن برای خالص سازی به کارخانجات ذوب آهن برده شده و در آن جا طی مراحلی از سنگ آهن مشتقات آهن گرفته می شود.

سنگ آهن وقتی وارد کوره های بزرگ و بلند وارد می شود تمام ناخالصی های سنگ آهن جدا و از آهن گندله آهن تولید می شود ولی طی همین مراحل به دلیل وجود حرارت و دمایی بسیار بالا محصولی بنام نرمه و یا لجن در انتهای کار در کف کوره باقی می ماند که این ماده پودری شکل را سابق بر این جز ضایعات شمرده و دور می ریختند ولی امروزه نرمه را مجدد وارد پروسه تولید کرده و در صنعت استفاده بسیار زیاد و مفیدی از این کالای با ارزش می کنند.

بازار نرمه گندله بازاری پر عرضه و تقاضا است و این محصول در داخل کشور و هم در بسیاری از کشور های دیگر دارای متقاضیان بسیار زیادی است که این محصول بسیار با کیفیت در اختیار تمام کشور های متقاضی قرار داده می شود.

فروش انواع نرمه گندله آهن سیرجان

فروش انواع نرمه گندله آهن سیرجان تولید کننده نرمه گندله آهن سیرجان این کالای با ارزش و ارز آور را که در انتهای کار ذوب باقی مانده را جمع آوری و به دلیل بالا بردن امنیت به بریکت آهن تبدیل می کند و این کالای با کیفیت را در مراکز فروش در اختیار تمام صنعتگران داخل و خارج از کشور قرار می دهد.

بریکت سنگ آهن یک کالای بی نظیر و صنعتی است که کاربرد فراوانی در صنعت دارد ولی تولید کننده این محصول را با قیمتی بسیار مناسب برای فروش در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و شما می توانید از فروش نرمه گندله استفاده کرده و این کالای استراتژیک را به صورت کلی و عمده با قیمتی نازلتر تهیه و در صنعت به مصرف برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما