بازار خرید سنگ آهن مرکزی بافق

هماتیت سنگ آهن مرکزی بافق که در بازار خرید ما عرضه می گردد. یکی از رایج ترین مواد معدنی است. رنگ اکثر سنگهای قرمز و قهوه ای مانند ماسه سنگ در اثر مقادیر کمی هماتیت ایجاد می شود. همچنین مسئول رنگ قرمز بسیاری از مواد معدنی است. اشکال غیر بلوری هماتیت ممکن است تبدیلاتی از ماده معدنی لیمونیت باشد. 

بازار خرید سنگ آهن مرکزی بافق

ویژگی های مهم سنگ آهن هماتیت

ویژگی های مهم سنگ آهن هماتیت سنگ آهن هماتیت اصل سنگ آهن است. مقادیر زیادی برای تولید صنعتی در سراسر جهان استخراج می شود. این منبع تقریباً 90 درصدی آهن استخراج شده در ایالات متحده است. هماتیت در گذشته بیشتر به عنوان رنگدانه قرمز و قهوه ای مورد استفاده قرار می گرفت ، اگرچه امروزه منابع ارزان تری جایگزین شده اند. بلورهای هماتیت به خوبی شکل گرفته در بین جمع کننده های مواد معدنی محبوب هستند و هماتیت بسیار درخشان و بسیار درخشان از برزیل نمونه بسیار محبوب و ارزان قیمت برای مجموعه داران آماتور ایجاد می کند. از هماتیت به عنوان سنگ قیمتی جزئی نیز استفاده می شود. برای جواهرات و زیور آلات آن را به صورت کابو برش داده و صیقل داده و برای دستبند و گردنبند به صورت مهره درآورده و به شکل های تزئینی تراشیده اند. با چه مواد معدنی همراه است؟

هماتیت با: کوارتز ، کلسیت ، آلبیت ، بیوتیت ، باریت ، پیریت ، منیزیت ، مگنتیت همراه است.

چه مواد معدنی دیگری مشابه هماتیت است؟

تعداد زیادی از مواد معدنی ممکن است از نظر ظاهری به هماتیت شباهت داشته باشند ، اما رگه قرمز هماتیت یک ویژگی متمایز است. لپیدوکروسیت که دارای رگه قرمز مانند هماتیت است ، نرمتر است (5/4 – 5) ، در تراشه های ریز شفاف است و براقیت گوتیت کمتر است.

فرمول شیمیایی: Fe2O3

مشخصات فیزیکی

  • ترکیب اکسید آهن. ممکن است حاوی مقادیر کمی تیتانیوم باشد.
  • رنگ سیاه ، خاکستری تا خاکستری نقره ای ، قهوه ای تا قهوه ای مایل به قرمز  بعضی از نمونه ها کم رنگ هستند و برخی دیگر چند رنگ یا راه راه با خاکستری و قرمز تیره هستند.
  • رگه قهوه ای قرمز تا قرمز
  • سختی 5 – 6
  • سیستم کریستال شش ضلعی

اشکال و سنگدانه های کریستالی کریستال ها در صفحات نازک و همچنین در بسته های صفحات کوچک مایکی و در تکه تکه های نازک ظاهر می شوند. اغلب اوقات عظیم، بوتروئیدی ، کلی فرم ، اولیتیک ، استالاکتیتی و تابشی است.

مرکز پخش سنگ آهن مرکزی بافق

مرکز پخش سنگ آهن مرکزی بافق آهن یک فلز است و به همین دلیل در حالت خالص در طبیعت یافت نمی شود بلکه در عوض بخشی از بسیاری از مواد معدنی است. مواد معدنی زیادی وجود دارد که حاوی آهن هستند. برای استفاده از یک ماده معدنی برای بدست آوردن آهن فلزی ، باید دو شرط را داشته باشد. باید ماده معدنی بسیار فراوانی باشد و باید غلظت بالایی از آهن خالص داشته باشد امروزه بیشترین استفاده از مواد معدنی دو اکسید ، هماتیت (Fe2O3) و مگنتیت (Fe304) ، لیمونیت است که یک هیدروکسید آهن با فرمول (FeO · OH nH2O) و سیدرید آهن یا کربنات (FeCO3) است. در صورتی که قصد خرید این سنگ آهن ها را دارید با مرکز پخش سنگ آهن مرکزی بافق ما تماس بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما